9 weken cyste 8 cm

<p style="text-align: left;">Hi hi,</p><p style="text-align: left;">Ik had net mijn 2e echo. Het zag er allemaal goed uit. Alleen heb ik een cyste die 8 cm is. Ik had het ook een keer, maar toen was het vanzwlf weggegaan. Heeft iemand dit ook ooit een keer gehad tijdens de zwangerschap?</p>

Hoi, 
Ik ben nu 24 weken zwanger. En ik heb een cyste van 10 cm aan de eierstok. Ontdekt bij de 11 weken echo. Vorige week in de MRI scan geweest om de onderbuik te checken, omdat mijn bloed geprikt was en de waarden te hoog zijn. Weken in spanning gezeten. Want de cyste zag er op de echo goed uit. Wat kon het dan zijn? Ik haalde me van alles in mijn hoofd. En ging googelen..dat kun je beter niet doen. Het blijkt bij mij een endometriose cyste te zijn, gevuld met oud bloed. Verder was alles goed gelukkig! Geen rare dingen. Hij blijft voorlopig gewoon zitten. Na de bevalling zien we verder..

Hoi, 
Ik ben nu 24 weken zwanger. En ik heb een cyste van 10 cm aan de eierstok. Ontdekt bij de 11 weken echo. Vorige week in de MRI scan geweest om de onderbuik te checken, omdat mijn bloed geprikt was en de waarden te hoog zijn. Weken in spanning gezeten. Want de cyste zag er op de echo goed uit. Wat kon het dan zijn? Ik haalde me van alles in mijn hoofd. En ging googelen..dat kun je beter niet doen. Het blijkt bij mij een endometriose cyste te zijn, gevuld met oud bloed. Verder was alles goed gelukkig! Geen rare dingen. Hij blijft voorlopig gewoon zitten. Na de bevalling zien we verder..

Hoi, 

Gaan ze hem verder onderzoeken? Ze doen er liever tegenwoordig niks aan als hij er verder goed uit ziet. Soms gaan ze ook nog vanzelf weg, maar net wat voor 1 het is. Het kan verder geen kwaad voor de baby. Hij schuift wel op

Ik had ook een cyste bij 8 weken van maarliefst 12 cm!! Bij de termijnect was ie ineens weg... Nu 19+3 en nog steeds niks. Het kan zomaar weggaan maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.

Ik hoop dat het bij mij ook ineens weg gaat net als de vorige keer. Ik denk dat ik door die cyste een raar gevoel in mijn vajayjay heb, ala of ik een blaasontsteking heb.

Terug
Bovenaan