9 weken echo gehad!!!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Ik heb vandaag mijn 9 weken echo gehad. Ik was er veel geruster in dan de vorige echo gelukkig. Alles was dan ook goed, maar dat had de bodem van de emmer mij deze ochtend ook al aangegeven toen ik nog maar eens moest overgeven.
Ik ben intussen 6 kilo afgevallen. Maar mijn beeb groeit heel goed. Vandaag echt armpjes en beentjes gezien, alleen spijtig dat het niet erg actief was, maar dat was normaal zei de gyn. Mijn volgende afspraak is op 30 augustus voor de nekplooimeting. Het eerste echte grote onderzoek. Dan zal ik 12w en 2 d zijn.
Nu hoop ik alleen dat ik snel van miijn misselijkheid vanaf zal zijn, zodat ik ook meer buiten kan komen, en een beetje kan pronken met mijn beginnende buikje.
Mijn verloofde was er vandaag niet bij, maar mijn schoonmoeder wel, en die vond de echo zo leuk. Het lijkt ineens allemaal veel werkelijker voor haar, nu ze haar eerste achterkleinkind voor de eerste keer gezien heeft.
Nu wachten tot mijn verloofde thuiskomt en dan nog eens samen genieten van alle fotootjes. hahaha

Ik wens jullie ook een hele fijne zwangerschap toe.
Heel veel knuffels van sita

Ben blij voor je dat alles goed is!!! Genietze

gr mama van MD

wat jammer dat je verloofde niet mee ging naar de echo!
maar geniet lekker van je zwangershap

Terug
Bovenaan