9 weken echo - hartje klopt

Zo, wat was ik blij vandaag. Zo'n stressdag gehad. Door 2 eerdere miskramen (waarvan 1 bij de 9 weken echo), nu eindelijk goed nieuws.

Veilig is het natuurlijk nog niet, maar deze drempel hebben we gehad. Zat daar met tranen toen ze zei dat ze het hartje zag kloppen.
Pfiew!

Nu zijn we ook al 3 jaar bezig. Dus ik vond dat het nu ook wel een keertje mocht. Maar och, wat kun je dan blij zijn met een klein kloppend vlekje!!

Maandag gesprek gyn. Ook weer spannend!

Zijn er meer mama's in spé die bij de gyn onder behandeling blijven?

 
Wat een heerlijk nieuws is dit zeg, meid gefeliciteerd en geniet ervan!!

Bij me 1ste liep ik wel bij een gyn. dat kwam omdat ik moeilijk zwanger kon raken. Nu bij me 2de zwangerschap mag ik bij vk lopen tot ongeveer 34 wkn mits alles goed gaat. Dat komt omdat ik medische indicatie heb en dat de baby met 38 wkn word gehaald!!

Succes in ieder geval...
 
Wat een heerlijk nieuws! Enjoy!
kan ook niet wachten op de eerste echo (donderdag as). Heb twee miskramen gehad en durf nog niet volledig te genieten en ben snel bezorgd.. Hoop dat ik net als jou na het zien van het kloppen van het hartje iets geruster ben en meer kan genieten!

geniet er van. Liefs Lisette
 
Hoi Lisette,

Nou toi toi toi donderdag.
Is dat van jou ook de 9 weken echo?

Ben wel erg blij na de echo, maar de stress en spanning zijn niet weg. Helaas. Maar goed, elke dag dat het goed blijft gaan is weer een dag. Morgen gesprek met gyn.

Succes met je echo! Liefs, Anita
 
Terug
Bovenaan