Hoi!
Vervelend he? Ik ben nu ook 9(+1) weken zwanger en ook ontzettend last van misselijkheid. Ben al bijna 4 kilo afgevallen, omdat ik gewoon bijna niks kan eten.
Ik heb een eigen webshop, maar de afgelopen week kon ik bijna niks. Door misselijkheid maar ook ontzettende vermoeidheid. Ik heb mijzelf daarom maar een week vakantie gegeven (dat is het voordeel van ''eigen baas''), in de hoop dat het daarna wat beter gaat.
Wat ik zelf doe, is 's avonds een cracker/rijstwafel/beschuitje naast mijn bed leggen, deze eet ik 's ochtends op, een half uur voordat ik opsta. Op die manier sta ik al iets minder misselijk op, omdat je juist misselijk wordt met een lege maag.
Daarnaast heb ik vandaag gemberthee gekocht, en ik weet niet zeker of het daardoor komt, maar ik heb vanmiddag 3 kopjes gemberthee gehad en mijn maag is al een stuk rustiger.
Ze zeggen dat gembercapsules nog beter moeten werken tegen zwangerschapsmisselijkheid.
Je kunt ook even de huisarts bellen, als het goed is kunnen zij jou ook iets geven tegen de misselijkheid.
Sterkte!