9 weken en niet kunnen werken door misselijkheid

<p>Lieve allemaal,</p><p>Ik ben nu 9 weken zwanger en ben sinds vorige week donderdag thuis. Ik kan niet werken, het huishouden en alles eromheen is me te veel. Ik ben zo ontzettend misselijk gewoon 24 uur per dag!!! Help!!! Wanneer gaat dit weg? Voel me ook zo schuldig tegenover mijn werk maar ik trek het gewoon niet:-(</p>

Hoi! 
Vervelend he? Ik ben nu ook 9(+1) weken zwanger en ook ontzettend last van misselijkheid. Ben al bijna 4 kilo afgevallen, omdat ik gewoon bijna niks kan eten. 
Ik heb een eigen webshop, maar de afgelopen week kon ik bijna niks. Door misselijkheid maar ook ontzettende vermoeidheid. Ik heb mijzelf daarom maar een week vakantie gegeven (dat is het voordeel van ''eigen baas''), in de hoop dat het daarna wat beter gaat. 
Wat ik zelf doe, is 's avonds een cracker/rijstwafel/beschuitje naast mijn bed leggen, deze eet ik 's ochtends op, een half uur voordat ik opsta. Op die manier sta ik al iets minder misselijk op, omdat je juist misselijk wordt met een lege maag. 
Daarnaast heb ik vandaag gemberthee gekocht, en ik weet niet zeker of het daardoor komt, maar ik heb vanmiddag 3 kopjes gemberthee gehad en mijn maag is al een stuk rustiger. 
Ze zeggen dat gembercapsules nog beter moeten werken tegen zwangerschapsmisselijkheid. 
Je kunt ook even de huisarts bellen, als het goed is kunnen zij jou ook iets geven tegen de misselijkheid. 
Sterkte! 

Hoi D JE:) 
Ooh ik begrijp je helemaal, ik heb het idee dat op het moment dat ik eet voelt het goed maar wanneer het echt begint te zakken dan komt de beroerdheid. Ik probeer echt van alles maar nuets werkt, heb de huisarts gebeld maar ze zei sorry dit hoor er echt bij en gaat vanzelf weg. Maar het duurt me echt al te lang :-( 
Het vreemnde is ik kan wel goed eten, ik eet er niet minder om hahahah. Wanneer dit voorbij is ga ik een feestje vieren;-)
Jij ook nog veel sterkte en succes met dit wonder!!

Ooh ik begrijp je helemaal, ik heb het idee dat op het moment dat ik eet voelt het goed maar wanneer het echt begint te zakken dan komt de beroerdheid. Ik probeer echt van alles maar nuets werkt, heb de huisarts gebeld maar ze zei sorry dit hoor er echt bij en gaat vanzelf weg. Maar het duurt me echt al te lang :-( 
Het vreemnde is ik kan wel goed eten, ik eet er niet minder om hahahah. Wanneer dit voorbij is ga ik een feestje vieren;-)

Ik heb de huisarts gebeld en gezegd dat de VK had geadviseerd om Emasefene aan te vragen bij de huisarts. Een brutaal mens heeft de halve wereld, ik ben nu alleen nog maar ‘s ochtends misselijk, heel af en toe ‘s avonds maar ik functioneer tenminste weer!

ik ben bij mij 1 zwangenschap[van een tweeling nu 15 jaar] 3 maanden ziek geweest ,ik hield niets binnen. pas toen ik met uitdrogings verschijnselen op de eerste hulp belanden hoorden ik dat er medicatie bestond. ik via de huisarts Emasefine gekregen.van  af dat moment kon ik eindelijk genieten van het zwanger zijn. ik ben nu weer zwanger en heb nu veel eerder aan de bell getrokken toen ik weer zo veel moest over geven  .na 1,5 week medicatie was ik er al van af .ik hoop dat  snel beter met je gaat

Terug
Bovenaan