hoihoi!
Ook ons meisje, morgen precies 4 weken, heeft erg veel slaap nodig!
Gun het je kindje maar gewoon, want ze groeien er goed op schijnt!
Juist als je ze wakker gaat houden worden ze vaak huileriger. Een kindje wat oververmoeid is, schijnt heel alert te worden en dan lijkt het alsof ze niet moe zijn maar dat zijn ze juist wel........snap je het nog.
Ook onze dame valt vaak tijdens de fles alweer in slaap en die moet ik wakker houden om haar flesje leeg te drinken, volgens ria blom mag je dan nog even met haar knuffelen en mag ze nog even in de box liggen, maar die box schiet er vooralsnog vaak bij in........het knuffelen hou ik er wel in, anders vind ik dat ze te weinig lichamelijk contact met ons heeft. Je moet ze eigenlijk wakker weer in hun bedje leggen, en onze mazzel is dat ze vaak weer wakker wordt als ze in haar bakerzakje wordt gestopt.
Luister maar naar wat je kindje graag wil, af en toe doorbreken is niet erg, als er voor het grootste gedeelte maar naar ze geluisterd wordt.
Vanmiddag ga ik bv even naar een verjaardag, maar daarna is het meteen weer terug in haar ritme...........ben benieuwd hoe het gaat want het is haar eerste echte uitje.........en voor mama ook..........
Gr. Rimke
Mama van Maudy, 8-9-2008