9 weken, nooit een nachtvoeding gevraagd....maar ze komt nu steeds vroeger 's ochtends...

Hallo allemaal,


Ik had al eerder een vraag gesteld toen ze 4 weken was, ze heeft nog nooit een nachtvoeding gevraagd....alleen de 1e 2 nachten nadat ze geboren was.
Ze krijgt een laatste fles om 23.00 en dat deed ze keurig tot 6 a 7 uur.
Maar nu komt ze steeds iets eerder...meestal rond 5 uur.

Iemand misschien tips voor me.....


Groetjes
 
Gewoon geven, eventueel de totale hoeveelheid voeding op een dag over wat meer flessen verdelen. Blijkbaar heeft ze het gewoon even nodig. Kan gebeuren als ze in een groeispurt of snelle ontwikkeling zitten.
Is best uniek hoor, een kindje dat zo jong al doorslaapt. Grootste deel van de kinderen lukt dat de eerste 6 maanden echt niet!
 


quote: dirksmamma reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-05-2009 13:27:58'));

Gewoon geven, eventueel de totale hoeveelheid voeding op een dag over wat meer flessen verdelen. Blijkbaar heeft ze het gewoon even nodig. Kan gebeuren als ze in een groeispurt of snelle ontwikkeling zitten.
Is best uniek hoor, een kindje dat zo jong al doorslaapt. Grootste deel van de kinderen lukt dat de eerste 6 maanden echt niet!





pfff mijn dochter is dus geen uitzondering dat ze snachts gewoon komt voor haar voeding :)

Ze zal het trouwens gewoon behoefte aan hebben als ze eerder komt.
Eergister had onze dochter alleen maar honger, ze heeft dan ook meer gedronken dan dat ze normaal drinkt. Maar als ze honger heeft heeft ze honger. Ik eet ook meer als ik honger heb.
 
Ik heb geen tip voor je. Maar mag ik je even een hart onder de riem steken door je te vertellen dat ik stiekem een beetje jaloers op je ben?
Ik zit hier met flinke hoofdpijn, door al die gebroken nachten. Vannacht kwam mijn dochter elke 2 uur........... Ze is nu 5 weken, en komt elke nacht. Mijn andere kinderen kwamen tot 8 maanden, zelfs 1 tot 14 maanden.
Ik zou best eens een nachtje lekker door willen slapen........
 
Hier ook eentje die niet mag klagen :D
Mijn kereltje heeft ook alleen de eerste 2/3 nachten niet doorgeslapen (heb hem toen wakker moeten maken voor de voeding) en sindsdien laat ik hem lekker doorslapen. Ook hier tussen 11 en 12 de laatste voeding en dan is hij tussen 6 en 7 wakker voor de volgende voeding. Sinds zondag is dat tussen 5 en 6 geworden, dus ook hij komt nu wat eerder. Ik geef hem dan gewoon maar en leg hem daarna nog lekker weer in z'n bedje, hij slaapt dan ook weer meteen.

Dus gewoon geven... we mogen gewoon niet klagen met zulke nachten, ook al is het wel eventjes 'omschakelen' dat hij wat eerder komt...

Rixt
 
hallo,

Het was ook geen klagen hoor...weet dat ik het echt getroffen heb met m'n meisje. Haar broer was 14 maanden toen hij een nacht doorsliep en daarna nog steeds tot 2 1/2 jaar meerdere keren per nacht kwam.
Het enige nadeel is alleen dat als ik de voeding om 5 uur geef ze daarna ook niet gaat slapen...ze is dan pas om 8 uur weer moe.
Ik heb net Friso Extra gekocht en ga vanavond een fles van 150cc maken en dan 3 scheppen Friso 1 en dan 2 scheppen Friso extra.
Ik was ook van de week naar het consultatiebureau geweest en ze is ook boven gemiddeld lang...ze is bijna 62 cm en dat met 9 weken. Ze was met haar geboorte 50 cm. Dus het zou best kunnen dat ze nu net even wat meer nodig heeft.
 
Huh? In 9 weken tijd 12 cm. gegroeid? Dat is inderdaad veel!
Ik wilde ook nog even (heel blij) vertellen dat ons meisje vannacht van 22.30 tot 5.30 uur heeft geslapen.
Wat HEERLIJK, wat knapt een mens daar van op!!!!!!

En wie weet help die andere voeding.
Ik kan me voorstellen dat je zelf om 5 uur nog geen zin hebt om uit bed te komen.

Succes
 
Ik heb dus de laatste fles gegeven 150cc met 3 scheppen Friso 1 en 2 scheppen Friso extra. Het heeft weinig verschil uitgemaakt...ze kwam om 5 uur.
Ik kon wel makkelijker een speen geven en dat ze weer verder sliep tot 6.15 uur.
Nu is alleen het geval dat ze vandaag ontzettend veel heeft gehuild en echt krampen heeft gehad.
Dus ik denk dat het te zwaar valt.....
 
Terug
Bovenaan