9 weken oud huilt einde fles

Hoi,

Onze dochter heeft ineens problemen met de fles leeg drinken.
Ze krijgt om de 4u 150cc. + johannesbr. Ivm dat ze gulzig drinkt.
Als ze ongv nog 40cc moet drinken begint ze te huilen.. en lijkt t alsof ze zich een soort van verslikt.
Fles eruit... maar wil gelijk weer drinken..
2 slokken & dan meteen weer huilen.
Wel is ze heel makkelijk te troosten als ik uiteindelijk stop met het aanbieden van de fles. Na de fles wil ze meteen haar speen & valt vrijwel direct bij mij op de borst in slaap
( Ook als ik tussentijds haar wil laten boeren begint ze hard te huilen ( soms krijsen zelfs )).

Zou dit met een sprongetje te maken kunnen hebben?
Of moet ik het eerder bij verborgen reflux o.i.d. zoeken?

Groetjes Sandra




 
Zoek eens op natuurlijke maaginhoud
Voed je therapeutisch? Kleinste maat speen? Baby’s merken ps na twintig minuten dat ze ‘vol zitten. Wellicjt heb je er iets aan?
 
Wat vervelend! Ik zou de dental speen van difrax ook eens proberen. Dan komt de voeding tegen het gehemelte ipv meteen achter in de keel. Het is speciaal voor gulzige drinkers dus dan kun je misschien ook stoppen met toevoegen van jhbpm. 
 
Bij mijn dochter scheelde het veel ellende bij de fles. 
 
Hé! Ik herken dit wel, al geef ik zelf borstvoeding. Onze dochter is morgen 9 weken oud en heeft sinds 3 dagen na 1 borst er genoeg van. Huilt daarna als ik haar aan de andere borst wil leggen en soms tussendoor tijdens het drinken een huiltje. Resultaat; ipv 4 uur tussen de voedingen nu 2... Ik gok dat het een sprongetje is! Ik hoop het iig...
 
Terug
Bovenaan