Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hoi,</p><p> </p><p>ik heb gister een zelftest gedaan en die was positief. Nu ben heb ik alleen verstopte neus en af en toe hoesten. Is dit gevaarlijk voor mijn kindje?</p>
Ik ben 6 weken zwanger en heb ook Corona. Had alleen last van keelpijn. Toch ff VK gebeld en zij gaf mij aan dat ik heel goed moest opletten dat ik geen koorts zou krijgen gezien dat echt niet goed is voor de kleine. Heel veel beterschap.
Hoi Linda , dankjewel voor je reactie ik hou ook me koorts in de gaten maar heb gelukkig al 2 dagen 36 maar verder is het dus niet gevaarlijk? Jij ook beterschap!
Inderdaad, alleen de koorts in de gaten houden! En dan kan je nog proberen om het met een Paracetemol te laten zakken werd mij verteld, pas als het aanhoudt is het echt gevaarlijk. Uiteraard bij twijfel altijd bellen
Nee verder is het niet gevaarlijk. De VK zei me dat als mijn temperatuur 38 is dat ik dan direct iedere 8 uur 2 paracetamol moest nemen om zsm de koorts te drukken. Ben er nu gelukkig bijna vanaf.
Gelukkig heb ik dus geen koorts dus dan hoef ik me denk ik ook niet zon zorgen te maken? Bel wel ven me vk straks ze kunnen maar beter op de hoogte zijn. Het voelt gewoon als een verkoudheidje maar voel me al beter als gister