9 weken zwanger en bang

Hallo meiden,

Ik ben 9 weken en 5 dagen vandaag.
Ik heb sinds afgelopen vrijdag geen last meer van moeheid terwijl ik daarvoor altijd hele middagen kon slapen. Voor de "grap" een test gedaan die ik nog had liggen en tot mijn verbazing een lichte 2e streep terwijl ze voorheen echt superdonker waren.
Ik weet dat er genoeg mensen zijn die niks geen syptomen hebben maar het gaat er hier om dat ik ze dus wel had en nu niet meer heb.
Heb de vk gebeld en die vertelde me dat ik morgen voor echo moet komen. Eigenlijk zou ik nu mijn piek moeten hebben dus snap er allemaal niks van en het maakt me erg onzeker.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Liefs

Ik heb hier geen ervaring mee.
Wat kan je bang en onzeker zijn he!
Bah! Heel herkenbaar!
Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen voor de echo morgen.
Hopelijk gewoon een mooi bewegend kleintje te zien op de echo!

Groetjes Suus

Ik schrijf net een stukje, wordt het niet geplaatst. Ggrr.

Ik heb geen ervaring hiermee, maar wil je wel even heel veel sterkte en succes wensen voor morgen. Wat kan je bang en onzeker zijn tijdens een zwangerschap he! Bah!
Die angst en onzekerheid, daar heb ik wel ervaring mee.

Ik ga heel hard voor je duimen dat je morgen gewoon een mooi klein bewegend kindje ziet!

Groetjes Suus

Meid, ja ik denk dat ik ook bezorgd zou zijn. Je verwacht een donkere streep en krijgt een lichte. Heb je dezelfde test gebruikt?
Misschien maak je je wel bang over niets. dan heb je morgen een superecho! daarom heb ik me voorgenomen om nooit meer extra te testen, als ik eenmaal positief heb getest. Het kan je zo onzeker maken.
Ik weet niet of je test altijd positief blijft in de zwangerschap, maar na ongeveer 10-12 weken neemt de placenta het over en hoeft het lichaam geen hcg meer aan te maken... heb ik me laten vertellen. Misschien ben je verder dan je verwacht en is je test daarom lichter.... (het is maar giswerk hoor!)

Laat je het even weten morgen? Hoe laat moet je?

liefs

hey meid!
wat een onzekerheid he!ik kan het me nog herinneren van mijn eerste zwangerschap als ik een paar dagen wat minder kwaaltjes hadt deed ik ook weer een test.1 keer toen een goedkopere test gedaan die was toen ook lichter was ook schrikken toen weer een kruidvat test die was weer donker lig denk erg aan wat voor merk test het is heb denk in totaal 6 a 7 testen gedaan gewoon omdat ik zo weinig voelde bij de eerste echo geloofde ik pas echt dat ik zwanger was!heb je al eerder een echo gehad?
liefs jootje

Hallo meid,

He wat een onzekerheid ook allemaal. Het liefst willen we na de test gelijk een echo maar helaas gaat dat niet. Het enige waar ik je misschien een beetje hoop mee kan geven is dat de test alleen op HCG reageerd. Als het niet aanwezig is komt er geen streep in beeld dus ook geen hele lichte. Heel veel succes met de echo!

Liefs Thamar

Hoi,

Ik hoop dat je ondertussen een echo met goed bericht hebt gehad.
Ik herken je verhaal, toen ik 10 weken zwanger was verdwenen mijn 'klachtjes'( misselijkheid en zere borsten en vermoeidheid). Ik dacht ook dat dat een slecht teken was omdat je rond de 10de week juist op je piek hoort te zitten.
Maar bij mij was alles goed en maandag hebben we onze 20 weken echo!

Sterkte!!

Terug
Bovenaan