Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hallo allemaal </p><p>Ik ben 9 weken en 5 dagen zwanger maar vanaf gisteren avond heel erg last van buikkrampen net menstuatie krampen dat ik er zelfs wakker van geworden </p><p>iemand ervaring ermee </p><p> </p>
Zolang het geen extreme krampen zijn en er geen bloedverlies bij optreedt, mag je er vanuit gaan dat het erbij hoort. Zeker die eerste periode gebeurt er zoveel in je lijf, dat daar best wel eens buikpijn en krampen bij komen kijken. Als je het niet vertrouwt kun je altijd je vk bellen, maar ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken
Bedankt voor jullie reacties ....ik heb geen bloedverlies maar het lijkt net of de kwaaltjes nu pas beginnen bij mij .... dus na die buikkrampen heb ik ineens last van pijn bij mijn lies dat ik er zelfs moeilijk van kan lopen net of de spit heb gedaan .... pffff nou hopen maar dat het erbij hoort niks ernstig is
Ik denk inderdaad ook dat dit er bij hoort. Zolang er geen bloedvlies is zou ik mij niet te veel zorgen proberen te maken denk ik. Maar bij twijfel kan je altijd de verloskundige bellen.
Komt vast goed ?