9 weken zwanger en internationaal vrachtwagenchauffeuse

<p>Goedenavond allemaal!!</p><p>Ik ben inmiddels 9 weken zwanger en voel mij eindelijk weer wat beter waardoor ik weer lekker aan het werk wil! De bedoeling is om samen met mijn man weer op Oostenrijk en Scandinavië te gaan rijden.. </p><p>Maar nu vroeg ik mij dus af wat jullie vinden en of er misschien dames zijn met dezelfde situatie, ik wil niet meteen 60 uur in de week draaien dus ga maar 3 á 4 dagen in de week meerijden en vroeg mij af of jullie misschien wat tips voor mij hebben of juist de hele situatie af raden??</p><p>Ik heb met mijn man afgesproken dat ik zware laad en los bezigheden niet ga doen zodat ik de rit beter vol kan houden. En het is mijn bedoeling om rond de 7 maanden weer gewoon nationaal te rijden maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf hoe ik me voel.</p><p>Ik hoop dat jullie je ervaring en mening willen delen!!</p><p>Alvast bedankt allemaal!</p><p>Groetjes Emily</p>
 
Ik denk dat je zelf het beste aanvoelt wat wel en niet gaat zo gaandeweg. Ik ken helaas geen vrachtwagenchauffeuses met een soortgelijk verhaal haha. Ik zou het gewoon per dag/week bekijken :)
 
Hoi! Gefeliciteerd! 
Ook geen ervaring mee, maar heb wel eens gelezen dat veel zitten ervoor kan zorgen dat het kindje niet goed in kan dalen aan het eind van de zwangerschap. Zelf zit ik achter een bureau en mijn meisje lag dwars. Uiteindelijk wel 'vanzelf' (oefeningen, moxa, fit-bal, lopen, zwemmen) goed gaan liggen voor de bevalling. 
Dus, mocht je zoveel gaan rijden, neem dan voldoende pauze om even stukjes te lopen. En misschien is zo'n luchtkussen op de stoel wat voor je? 
Ik wens je een fijne zwangerschap en bevalling toe!! 
 
Bedankt voor jullie reacties!! Ik ga het inderdaad gewoon lekker van week tot week bekijken hoe het gaat en als het niet meer gaat stap ik gewoon af! Bedankt voor de tip!
 
Terug
Bovenaan