9 weken zwanger en last van lichte bloeding

Hallo,
Ik ben bernice en 9 weken zwanger van mijn 3e kindje.
Ik had sinds vanmorgen last van een beetje bloedverlies, niet echt felrood, maar een beetje donker slijmerig.
Had gisteren nog controle in het ziekenhuis en alles was goed, ook het hartje klopte.
Had voor alle zekerheid vanmorgen toch naar het ziekenhuis gebeld en kon gelijk terecht.
Ze hebben toen een echo gemaakt en ook alles zag er goed uit en het hartje klopte..
Heb geen last van buikpijn ofzo..pfffff
Wie heeft hier ook ervaring mee?

Groetjes Bernice

Hoi Bernice,

Ik herken het heel goed. Bij mijn vorige zwangerschappen telkens bloedverlies gehad, bij de 2e zelfs tot 24 weken. ELke keer was het goed. Helaas heb ik daarna twee miskramen gehad, die op een andere manier begonnen. En nu 10 weken zwanger. Vanochtend ook een heel klein beetje (bijna niet noemenswaardig) bloed verloren, eigenlijk een sliertje....gelukkig ook geen buikpijn! Ik hoop voor ons allebei dat het goed mag blijven gaan!

Groetjes, jp

Toen ik voor de tweede keer zwanger was had ik ook een beetje bloedverlies. Ik mocht voor een echo komen en helaas geen hartje te zien. Een aantal dagen later heb ik een curretage gehad.
Bij mijn derde zwangerschap weer een beetje bloedverlies, die keer is alles goed gegaan. Op de echo een kloppend hartje te zien en ik mocht een week later terug komen, weer een kloppend hartje.
Ik heb nog tot 16 weken af en toe bloedverlies gehad.
Het kan dus ook goed gaan, maar pfff wat een spanning. Niet leuk en niet ontspannen zwanger zijn.
Ik hoop dat het helemaal goed komt! Succes.

Ik heb tijdens alle 3 mijn zwangerschappen bloedverlies gehad in de eerste paar weken,mijn verloskundige vertelde me dat het waarschijnlijk om innestelingsbloed ging.Zolang als je geen buikpijn hebt zal het waarschijnlijk niks ernstigs zijn

Hai Dames,

Het blijft toch wel spannend allemaal. Ik had gisteren ook last van een beetje bloedverlies en daarna was het weer weg.
Draag wel elke dag een inlegkruisje, maar ik word er soms wel een beetje moe van hoor.
Heb nog wel gewoon de zwangerschapsverschijnselen, dus tja..
Ik moet pas 6 april weer naar het ziekenhuis voor controle, dus wacht het allemaal maar gewoon af.
Ik kan idd niet ontspannen zwanger zijn.
Als het vloeien steeds maar door blijft gaan, ga ik gewoon weer naar het ziekenhuis voor een echo. En het is eigenlijk niet dat ik constant achter elkaar vloei, maar het komt en het gaat.
Nu heb ik vanmorgen weer gefietst, dan denk ik weer, het komt misschien wel daardoor, maarja dat weet je toch niet.
Heb er verder geen buikpijn bij gelukkig.

Groetjes Bernice

Terug
Bovenaan