9 weken zwanger geen symptomen meer

<p>Hoi allemaal,</p><p>Even een bezorgd berichtje, onze verloskundige is niet meer bereikbaar en het is natuurlijk ook geen spoedgeval.</p><p>Sinds een week voor NOD heb ik al veel symptomen gehad, zere en grote borsten, heeeel moe, heeeel misselijk, emotioneel, sterk reukvermogen, snel buiten adem.</p><p>Ik ben morgen 9 weken zwanger en sinds een week nemen deze symptomen af. Ik heb nu nergens meer last van. Met 7 weken hebben wij een goede echo gehad, een mooi gegroeide embryo en een sterk kloppend hartje. Onze volgende echo is pas over 3 weken.</p><p>Ik maak me toch wel zorgen. Is dit normaal of zijn mijn zorgen toch wel terecht? </p><p>Ik voel me ook niet echt zwanger meer en heb ergens al een paar weken het gevoel dat het niet goed zit. </p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties.</p><p>Groetjes,</p><p>Lisanne </p>
 
Iedere zwangerschap is anders de een heeft minder symptomen dan de ander. Bij twijfel altijd de verloskundige bellen. Je geeft aan dat ze nu niet meer bereikbaar is dat vind ik wel erg vroeg op de dag maar dan kan je toch ook morgen bellen?
 
Terug
Bovenaan