<p>Hoi lieve dames,<br /><br />Ik ben momenteel 9 weken zwanger. ik ben er heel blij mee maar ook erg onrustig onder.</p><p>In januari jl was ik namelijk voor het eerst zwanger. Toen had ik een eerste echo bij 8 weken met een mooi kindje en een kloppend hartje. Bij de termijn echo (12 weken) was er helaas geen hartje meer te zien ook was het vruchtje niet verder gegroeid na 9 weken en een paar daagjes.<br /><br />Dat was een enorm drama en verdriet. Na medicatie het vruchtje verloren en mentaal rustig bijgekomen van de elende.</p><p>Inmiddels zijn we 6 maanden verder en 9 weken zwanger.<br />Best bizar! Mijn man en ik ben erg blij met de zwangerschap. maar ook erg angstig.<br /><br />Vorige week had ik de vroege echo, ik bleek 8 wk3d zwanger te zijn.</p><p>Vandaag is het precies 9 dagen.<br />Van de verloskundige krijg ik over 1,5 week een extra echo om zeker te zijn van mijn zaak. Echter merk ik vandaag een ontzettende onzekerheid waar ik veel stress van krijg.<br />De zwangerschapsverschijnselen lijken sinds gisteren ook verdwenen. Ben niet meer misselijk en mijn borsten voelen niet zo gespannen meer.<br />Dit baart mij enorm veel zorgen. Ik weet dat de verschijnselen kunnen komen en gaan. maar een vermindering kan ook een miskraam betekenen.</p><p>Ik wil de verloskunige niet bellen omdat ik niet te vervelend over wil komen ik krijg al een extra echo.. misschien heb ik wat aan dit forrum.<br />Dank voor jullie luiterend oor, mocht je het zelfde hebben ervaren dan ben ik benieuwd naar je reactie.<br />Liefs</p>