9 weken zwanger niet meer misselijk

Hoi hoi dames,
Ik ben nu 9 weken zwanger heb in het begin erg last gehad van misselijkheid.
Precies wanneer ik 9 weken werd is het gestopt nu al 3 dagen is dit mogelijk dit word mijn eerste kindje dus ik weet niet echt veel hier over.

Gr
Nb

Ik zou zeggen : wees er gelukkig mee :)
Vooral niet druk om maken, je lichaam is gewoon gewend aan de verandering in je hormoonhuishouding.

De eerste 3 maanden veranderen de kwaaltjes zo ontzettend veel, soms van dag tot dag! Dus als je een keer niet misselijk bent, je borsten niet meer zo goed voelt, of iets anders dan is dat niet meteen reden tot zorg ;)
En ben blij dat het met 9 weken afgelopen is! Ik ben zelf tot aan week 15 alleen maar ziek geweest, ik was blij dat het in het tweede trimester afgelopen was! In het tweede en derde trimester komen er vanzelf wel weer andere kwaaltjes voor in de plaats, haha. 

Hey, 

ik ben nog maar 5 weekjes zwanger en heb vandaag ook geen last van mijn maag en geen last van hormonen. Wel fijn om te lezen dat dit zo kan wisselen.

Hi,
Ik ben nu 7 weken en ben alleen vorige week 3 dagen misselijk geweest en last van mn maag. Op dit moment helemaal geen klachten.. mn borsten zijn ook niet pijnlijk.
In februari een miskraam gehad. Over 2 weken pas de 1e echo, spannend allemaal nu.... :-(
Maak me ook wel zorgen dat het niet goed zit.

Terug
Bovenaan