9 Weken zwanger veel bloedverlies maar geen buikpijn.

Hi,

Ik zit momenteel handen in me haar. Ik ben nu bijna 10 weken zwanger en heb gisteren en vandaag veel bloedverlies gehad. Alleen heb ik totaal geen last van buikpijn. Op internet wordt ik al helemaal niet vrolijk en maak ik mezelf alleen banger.

Wie heeft hier ooit last van gehad of wat kan ik het beste doen?

Direct de verloskundige bellen. Dat je bij een miskraam altijd kramp hebt is niet waar. Gelijk langskomen zodra je bloedingen zijn gestopt

[quote quote=10567869]Direct de verloskundige bellen. Dat je bij een miskraam altijd kramp hebt is niet waar. Gelijk langskomen zodra je bloedingen zijn gestopt[/quote]Bloeding hoeft niet gestopt te zijn hoor om langs te mogen komen. Toen ik een bloeding had met 6 weken zwanger mocht ik gelijk die middag langskomen voor een echo om te kijken wat er aan de hand was. Helaas miskraam, maar...bij m'n eerste zwangerschap 4x bloeding gehad en daar is alsnog een mooi meisje uit gekomen die nu 19 maanden is.
Altijd bij bloeding, vooral als het helder rood is, even verloskundige bellen. Die kunnen meedenken en eventueel een (inwendige) echo doen. Sterkte!

Ik heb met 8 weken zo'n grote bloeding gehad dat ik weg ben gebracht met de ambulance naar het ziekenhuis had ook geen buikpijn kreeg meteen een echo en zagen een kloppend hartje nu is ze alweer 5 jaar.
Het bloed liep langs mijn benen stroomde er gewoon uit en toch was alles goed.

Terug
Bovenaan