9 weken zwanger

<ul style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0px 15px 15px; padding: 0px; background: none #f7f8fa; list-style: none; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">Ik ben  nu 9 weken zwanger van de week weer last van rechter zei kant onder in buik ik weet dat dat banden pijn enzo kan zijn  dat herken ik nu wel lichte velle steekjes Maar  ik heb nu kleine steekjes in onder buik wie herkent dit  nog meer .ik weet dat er veel gebeurt daar binnen maar ben benieuwd wie dit nog meer heeft aangezien ik niet misselijk ben En daar niet aan merk dat ik zwanger ben. Ik merk het alleen aan de steekjes en krampjes . Het is verreweg dan ongesteldheid kramp En pijn Graag hoor ik het

Ik ben overmorgen 9 weken en heb ook met momenten wat steken en krampen onder in mijn buik. Ik herken dit van mijn 2 vorige zwangerschappen dus hoort erbij hoor.
Zolang je geen bloedverlies hebt is het goed ?

Thanks eindelijk iemand die antwoord haha  
De verloskundige is bij mij beetje raar eerste zwangerschap en vakantie dus spannend vroeg en paar dingen vaag antwoord en ze zegt je kan altijd bellen lamgs komen best jammer dit 
Dus dan maar op gevoel en instinkt 
MaR aangezien ik niet misselijk ben maak ik dan zorgen of is dat per persoon echt verschillend ben jij misselijk?

Ik zelf heb dat ook gehad, steekjes en nog zelfs bloedverlies maar ook hier was niks aan de hand gelukkig!? ben nu 27+4 weken en gaat super goed dus heb vertrouwen erin. Misselijkheid heb ik zelf ook niet ervaren. Die steekjes n krampjes zijn meestal onschuldig en juist een goed teken dat het allemaal groeit. En als je je eigen echt druk maakt gewoon altijd bellen naar je verloskundige voor een controle!

Terug
Bovenaan