9 weken zwanger

Hallo allenmaal,

Ik ben morgen 9 weken zwanger, Ik ben rond week 6 tot week 7,5 Misselijk geweest, Ik kon niks anders dan liggen, liggen en nog eens liggen, er kwam niks meer uit... Ik heb een tip voor de Vrouwen die misselijk zijn.. Vitamine b Tabletjes, Liga & Sultana, En als avondeten, een licht zelf gemaakt groenten/kip/Tomaten soepje. Heerlijk! ik ben nu van mn misselijkheid af. Als je vlagen hebt, kun je het best een sultana eten of een liga/Crackertje.. Ookal krijg je het er niet in, Gewoon Proberen! en suc-6 Allenmaal met jullie Zwangerschap!
mamakim
 
Ha, ha, ha, ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap zoveel groentensoep gegeten, dat hielp zeker goed, dat ik het nu (5 jaar en 3 zwangerschappen verder) nog niet kan zien. Volledig tegengegeten!

Voor de rest is het vooral blijven eten waar je zin in hebt en dan is het maar eenzijdig. Het kindje pikt toch wel wat het nodig heeft eventueel in combinatie met een vitaminepil! Ik at bijvoorbeeld veel vanillevla en droge nasi. Dat bleef tenminste binnen.

Succes voor alle misselijke dames! Het wordt (in 99% van de gevallen) echt beter!

 
heyhey, hahaha wat toevallig zeg die Groentensoep.. ja ik had er ineens trek in, en had een behoorlijke pan gemaakt(ogen groter dan maag haha) en het beviel me eigenlijk wel.. Heerlijk, niet teveel, en meten tevol, en lekker de hele dag kunnen pakken van de soep. Grappig!

xxxmamakimmie
 
Hallo mamakimmie en de overige aanstaande moeders. Ik ben op dit moment 8 weken zwanger en had vanaf week 6,5 tot 2 dagen geleden ook last van extreme misselijkheid.Nu sta ik op en valt het eigenlijk wel heel erg mee,ben haast niet meer misselijk.Was even bang dat het een slecht teken zou zijn als je zwangerschapsverschijnselen minder werden, maar nu lees ik bij mamakimmie dat jij eigenlijk ook maar een paar weken echt heel misselijk was. Ik maak me er toch wel een beetje zorgen over. Kan het zijn dat je na een aantal weken zeer misselijk te zijn geweest alweer zo snel (8e week) beter gaat voelen? Als alles goed gaat, dan is het natuurlijk alleen maar fijn! Wij hebben maandag a.s. onze eerste echo, spannnend!!
 
heyhey, ja het is vrij normaal dat je rond de 6e week tot week 8/9 vlagen van misselijkheid hebt, en ik had dus ook die extreme misselijkheid.. en ik hoor van meerdere zwangere vrouwen dat het echt met die 6e week begint.. dus ik zou me er verder geen zorgen over maken:) suc6 met de eerste echo!!
 
Terug
Bovenaan