9 wk zwanger en bloedverlies

Hallo allemaal!

Ik baal als een stekker... vorige maandag echo gehad 8 wk en 3 dagen, alles was helemaal prima. Ging ook met een goed gevoel weer weg. Deze week gewoon naar m'n werk geweest, ben de afgelopen tijd wel echt oververmoeid (tot gevoel van kan het allemaal even niet meer aan) Maar ja toch doorzetten. Gisteravond naar de wc en zag ik ineens bloed in m'n onderbroek, bij afvegen ook en daarna nog nagedruppeld. Naar het ziekenhuis geweest en bij de echo bleek alles goed, moet nu bedrust nemen en mag verder niet veel doen, nog steeds last van bloedverlies , niet erg veel maar nog steeds niet over.
En ben nu zo ontzettend bang dat ik toch een miskraam ga krijgen een van deze dagen.
Pfff voel me zo onrustig hierover. Wie heeft hier ervaring mee?

Moeder van mijn vriendin heeft bij beide zwangerschappen 9 maanden lang gebloed.. 2 gezonde kinderen! Soort ongesteldheid die gewoon bleef doorgaan.. zou je nu weer ongesteld moeten worden? 

Nee, was al ver over tijd.. verder geen bloedverlies gehad gedurende dag, wel afscheiding gehad waar een beetje bloed in te zien was. Was er inmiddels iets geruster over, maar nu net op de wc ineens wel weer een paar druppels, en ook een beetje krampachtige pijn onderin m'n buik.. word er erg onrustig en onzeker van. Hoop maar dat er niets gebeurt.

Ik hoop het ook meis! Weet in iedergeval dat het wel voor komt. Ik hoor het wel vaker om mij heen. Maar begrijp dat je er zelf niks aan hebt.. doe rustig aan en geen til werk of iets dergelijks. Heb je een nieuwe echo gepland staan binnenkort? Anders gewoon weer vk bellen hoor! Al is het maar voor de geruststelling, kleine moeite om even naar het hartje te kijken. 
Xx hou je rustig!

Eventjes een hart onder de riem voor jou: de zwangerschap van mijn dochter is probleemloos verlopen, maar bij de zwangerschap van mijn zoontje die nu 6 maand is heb ik het na bloedverlies op 12 weken ook veel rustiger aan moeten doen. Ik hoefde geen bedrust te nemen, maar moest toch uitkijken om niet te veel hooi op mijn vork te nemen. Een echte verklaring voor het bloedverlies heb ik nooit gekregen, maar alles is toch goed gekomen. Je hebt er in ieder geval goed aan gedaan om meteen naar het ziekenhuis te gaan. Ik begrijp wel dat je nu ongerust bent, maar als op de echo alles goed was, dan zou ik hierop vertrouwen en van mijn zwangerschap proberen te genieten en ... rust te nemen!

Hallo, gen bloedverlies meer gehad, heeft ong 2 dagen geduurd, merkte dus wel dat als ik iets meer deed ik weer wat druppels verloor. Nu rustig aan gedaan deze dagen. Maar nu sinds gisteravond best wel heftige pijn onder in m'n buik. Vannacht wel kunnen slapen, maar heb nu echt de hele tijd al ontzettend veel pijn.. beetje menstruatie achtig denk ik. Weet niet zo goed of ik weer naar de huisarts moet bellen of niet. Verder geen (nog) geen bloed verloren. 

Terug
Bovenaan