9 wkn echo, twee vruchtzakjes

voor de tweede keer zwanger, dochter van 5. vandaag 1ste echo.bleek korter zwanger volgens de meting 5wkn en 3 dgn ipv de 9 wkn en 3 dgn die ik dacht.
en er zijn twee vruchtzakjes te zien.. een tweeling dus maar heb nog geen hartslag gezien en gehoord is nog te vroeg moet volgende week weer voor een echo ik hoop dan dat er een hartslagje te horen is.. erg spannend en ben nu wel ongerust...

Jammer dat je nog niet zo ver bent als gedacht. Wanneer heb je de volgende echo?

Maar een tweeling!!! Jeetje wat een geweldig nieuws. Het zal wel even schrikken zijn of niet?

Hi Kelly,

Volgens mij is een hartslag ook pas bij 6 of 7 weken te zien... dus ik denk dat je je daar niet ongerust over hoeft te maken.

Maar ben je niet geschrokken? Of zitten er tweelingen in de familie?

Groetjes Tamara.

heb vandaag ook een echo gehad en het is er 1!!
het zit namelijk bij ons aan de bijde kanten in de familie... dus het was bij ons ook goed mogelijk, ik ben wel opgelucht omdat we al een zoon hebben,als het wel zo was geweest waren ze zeker groot geworden hoor!!!!
zitten er bij jullie 2-lingen in de familie??
en ben je ook geschrokken???

maar wat jammer dat je minder ver bent dan je had verwacht, ik kan me heel goed voorstellen dat je er nerveus onder bent..ik hoop voor je dat je volgende week 2 kloppende hartjes ziet!!!
heel veel succes met wachten..

Hoi ik heb afgelopen week ook m,n eerste echo gehad,ik dacht dat ik 9 weken was,maar k blijk nu bijna 8 weken zwanger te zijn,maar ik kon het hartje al zien kloppen!!!

Terug
Bovenaan