90 % jongen of meisje

A

Anoniem

Guest
afgelopen maandag hebben wij de 20 weken echo gehad en aan de fam en kids verteld dat    het niet goed te zien was wat het werd omdat wij dat voor ons willen houden, nu is ons  dus wel verteld wat het werd en we hebben het ook gezien , en  na al  3 jongens te hebben is ons verteld  dat het een meisje word nou kon je heel goed de billen en  de  beentjes zien en je  zag er niks tussen.
 toch ben ik heel bang dat ze het mis heeft gehad (bang is een groot woord) als het weer een jongen is dan is het ook goed,maar jo hoort wel eens dat ze het mis hebben.
Ik zei dus ook tegen die vrouw weet u het zeker , ja voor 90% (ze houden altijd een slag om de arm)nu heb ik al een beetje roze accesoires voor de baby kamer gekocht, maar ik weet niet anders of we hebben jongens dus ik vind het geweldig maar heb heel erg mijn twijfels, is dit stom of logisch je hoort toch wel eens dat ze het met de 20 weken echo nog mis hebben.......
het had mij niet uitgemaakt wat het werd maar nu ik weet dat we een meisje krijgen ben ik toch wel in de wolken...

ps wie mij kent, moet dit echt voor zich houden, we hebben de fam en kids verteld dat we dus niet weten wat het word
tot nu toe had ik het ook op het forum voor me kunnen houden maar ik moet het toch kwijt...

hoi hoi,

ten eerste wat heerlijk om te zien dat het goed gaat met je kindje,
En over het geslacht, bij een meisje kunnen ze het weleens mis hebben maar dit gebeurt volgens mij niet heel vaak.
Anders zou ik voor de zekerheid nog een pretecho laten maken, je kan dan ook kiezen voor een korte echo waar ze alleen naar het geslacht kijken, dan is het niet zo duur, en als ze dan weer zeggen dat het een meisje word dan mag je daar toch wel van uit gaan?
Nou heel veel succes, en blijf vooral genieten!!

xx natascha

Ik zou ook ff een pretecho maken, weet je het tenminste echt zeker.
Maar ze zeggen altijd 90% gewoon zodat je niets op hun kunt verhalen mocht het toch verkeerd gezien zijn.

Hoi,

Wat spannend zeg, zou wel heel leuk zijn ... Ik zou inderdaad ook een pretecho maken. Hoe oud zijn je andere kinderen. Zelf heb ik ook drie zonen, in de leeftijd van bijna 5, 3 en 9 maanden. Zelf thuis dus ook sterk in de minderheid! Je bent nu 20 weken, klopt het dat je half oktober bent uitgerekend?

Groet,
Liene

Bij ons werd bij de jongste bij de screeningsecho ook gezegd: voor 90% zeker. Dit klopte echter wel. 100% garanties doen ze niet aan voor het geval je echt alles roze/blauw hebt gemaakt, dit niet klopt en je verhaal dan wel geld wil komen halen. Alles is ingedekt he....

groetjes,
Marije

he meiden , bedankt voor de reactie's.
je kunt bij ons in de buurt idd wel een geslachts echo maken voor 30 euro, maar eigenlijk is ons dus al verteld wat het werd...maar ik wil zekerheid...
mijn man vind het niet nodig om nog een echo te laten maken maar als ik het graag wil   dan mag het wel.
aan de andere kant (het is niet   heel veel geld , maar toch) besteed ik dat geld liever aan de baby kamer of baby kleertjes ...

anoniem : ik heb dus 3 zoons van 11 ,9 en 5 jaar dus zij gaan allemaal al naar school en redden zich prima dus heb ik straks alle tijd en aandacht voor ons kleine puckie..

liefs maggi

ik zou ook een pretecho laten maken (zoiezo leuk toch??) doe je het rond een week of 30 zie je je meiske nog even en weet je het 100% zeker! leuk tijdverdrijf vind ik die echo's (kan je zo lekker naar uitkijken!)

Terug
Bovenaan