99% zeker niet zwanger ....maar opgegeven

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Vanochtend weer een test gedaan is inmiddels de 4de. Weer negatief   grrrrrrrrrrr........

Ik begin hier erg moe van te worden en heb een afspraak bij de HA gemaakt voor morgenvroeg. Ik zal toch maar wat urine meenemen  want mijn HA kennede wil hij de conclusie zelf trekken dat ik echt niet zwanger ben.
Waar ik van baal is dat ik wel de symptomen van een zwangerschap heb en dat voelt niet altijd even lekker zoals de zwangeren onderons wel weten. En dat mijn ongi uit blijft meestal is de druk er dan af. Je voelt je dan een dag of 3 wat minder. Maar in elk geval niet zoals ik me nu voel en dat terwijl ik voor 99% niet zwanger ben.

Ik hoop nog wel dat de HA me doorstuurt voor een bloedproef wat nu vraag ik me af of er iets medisch niet in orde is met me

Ik kan wel wat steun gebruiken

gr. nathalie

Hoi Nathalie,

Ik vind erg rot voor je allemaal meis, En ik hoop trouwens dat de ha je inderdaad door stuurd naar het ZH voor een bloedtest want dit kan zo niet langer.

Misschien heb je er wat aan en ook misschien niet. Een kennis van me die testeook steeds negatief en negatoief week na week en werd toch maar niet ongi en die heeft een bloedtest laten doen waaruit bleek dat ze toch zwanger was. En omdat niet in de urine te zien was en wel in bloed heeft zij ook meteen een echo gekregen en alles was gelukkig goed. Maar de een maakt dus snel HSG aan en de ander weer niet.

Ik ga voor je duimen mied succes morgen enne laat wat weten he ?

Liefs van Shirley.

Dank je Shirley, voor je snelle reactie. Ik nog een vraag over je vriendin. Was zij ook al een moeder net als ik. Bij mijn eerste zoon heb ik namelijk een test gedaan toen ik bijna 7 weken was en die was duidelijk postief. Dus daar baseer ik mijn 99% niet zwanger zijn op.

Groetjes nathalie

Hoi Nathalie,
Klote hè die onzekerheid! Toen ik van mijn eerste in verwachting was teste ik ook 2 weken negatief terwijl ik toch echt wel zwanger was! Wat ik hiermee bedoel te zeggen is: niet gelijk de moed laten zakken, vraag gewoon morgen om een bloedtest!
Houd ons op de hoogte hè?
Groeten Nicole

Lieve nathalie,

Echt balen voor je nu weet je nog niets maar ik weet niet of je het ber. van Miriam hebt gelezen die teste pas na 3 wkn positief. Dus wie weet ! zolang je nog niet ongi bent geworden is er nog hoop! Probeer de moed erin te houden hoor!

Zelf is mijn ongi gister los gebarsten hoor  Alhoewel het nog wel een lichte menstratie is maar wel behoorlijk rood ( sorry voor de details)

Wat leuk trouwens dat je gelegenheidskaarten ontwerpt!
K ga als ik ben uitgewerkt vanavond is goed naar je website kijken!
Wie weet als ik ooit nog ns zwanger mag raken lijkt het me leuk om bij jou wat geb. kaartjes te bestellen!

Lieve Natalie hou je taai!!!

Liefs, nootje

Hoi Nathalie

Klote allemaal joh...
Echt tergend die spanning....
Ik zou echt een bloedtest aan gaan vragen,misschien dat jij daar wijzer van wordt...
Ieder lichaam is anders dus...

Heel veel sterkte!
We blijven met je mee hopen op goed nieuws!!!

Liefs Linnepinnie

Iedereen bedankt voor de reacties. Het enige wat ik kan doen is afwachten morgen. Als het toch nog zo blijkt te zijn dat ik zwanger ben is het mooi meegenomen, maar ik heb me erop ingesteld dat we wat extra moeten gaan klussen.

Ik houd jullie op de hoogte.

bedankt!!!!
groetjes nathalie

hallo,

Zoals beloofd hier de uitslag van wat  de  HA heeft gezegd. Hij heeft inderdaad nog zelf een test gedaan. Weer neg........   Hij denkt dat ik waarschijnlijk wel zwanger ben geweest maar dat deze vroegtijdig weer is afgebroken. Hij verwacht dan ook datr 1  dezer dagen dat ik ongi wordt. Mocht dat niet zo zijn is het waarschijnnlijk een niet gesprongen eitje zijn. Maar daar zei hij ook weer bij dat dat niet mijn symptomen verklaard. Daarna heeft hij het ZH gebeld en de gyn. gesproken. Hij mocht me pas over twee weken doorsturen als er niets veranderd was voor een bloedtest en een echo.

Dus ik zit nog steeds op de reservebank.

Achteraf een traantje gelaten thuis nadat de kleine naar bed was.

En nu denk de hele tijd als de zwangerschap is afgebroken waarom moet ik dan nog de hele tijd zoveel naar het toilet. Dat gebeurd toch alleen als er plek gemaakt moet worden voor de uitbreiding van de baarmoeder? Weet iemand dit?

Over een week doe ik zelf toch weer een test, als ik tenminste niet ongi ben geworden.

En anders weer terug naar de HA maar dat doe ik dan telefonisch wel.

Groetjes nathalie

Terug
Bovenaan