9dpo en 10dpo positieve test

Hi ladies<br />Ik zit in een fertiliteits traject ivm pcos. Op 15 feb door middel van inwedige echo is gezien dat het ei op springen stond of dan wel niet an gesprongen was. Ik heb vorige jaar vlak voor kerst met 6 weken een miskraam gehad. Tot mn verbazing gister op 9dpo al een positieve test! Ik vind het weer mega spannend!<br />

Hey Steph-aniee, 
Gefeliciteerd!! Dat is zeker super spannend! 
Ik was na mijn (eerste) miskraam ook heel snel weer zwanger. Ik heb alleen geen speciaal traject doorlopen dus ik weet niet of dat dan anders is, maar het is wel super leuk en mega spannend!! Weet je al wanneer je voor een echo mag?
Ik ben zelf na een heftige bbz in 2019 ook weer zwanger. De bbz zat in mijn eileider en was ruim 7 cm. De verloskundige heeft alle rode vlaggen gemist en deze al 3 maanden oude zwangerschap heeft me bijna het leven gekost. Ik ben nu 9+4 en ik vind het ook mega spannend. Gelukkig op de echo afgelopen dinsdag gezien dat er een kloppend hartje is, het kleintje goed groeit en zelfs al wiebelt in mn baarmoeder en het aller belangrijkste dat het niet in mijn eileider zit maar in mijn baarmoeder, waar het hoort. 
Ik hoop dat deze keer alles voorspoedig voor je zal gaan. 

Liefs Sam 

Dag allen,
Na vier jaar proberen, IUI en IVF heb ik eindelijk een zeer licht streepje in handen (8dpo). Ik wil niet in iemands vaarwater zitten, maar ik weet niet hoe ik een nieuwe vraag stel. Maar wil zo graag weten hoe jullie ervaringen zijn met Kruidvat 2/5 en dit streepje??

Hoi!
Kan je je foto uploaden op imgur of een soortgelijke website of Google drive o.i.d. Dan kan je de link delen. Dat is hoe de meeste het doen. 
Een lichter streepje is een streepje. Ik heb goedkope tests van de action gebruikt van 3 euro en zelfs 1 euro dingen en ook bij die was een licht streepje echt een streepje en ik was echt zwanger. Je kunt een digitale test doen om een beter beeld te krijgen, maar ik denk dat ik je gewoon kan feliciteren :)
Je kunt een nieuw topic openen als je naar het overzicht gaat van topics. Daar staat de optie een nieuw topic starten.
Liefs Sam

Hoi, ik heb deze zwangerschap met 9 dpo en bij mijn vorige zwangerschap met 8 dpo al licht positief getest. Daarvoor heb ik een miskraam gehad en ook toen had ik heel vroeg positief getest. 

Terug
Bovenaan