9dpo - veel bloedverlies

Hallo,

Gisteren verloor ik lichte druppels bruin/licht roze bloed en had ik krampjes in mijn onderbuik. Ik ben vandaag 9dpo, zou rond de 24ste ongesteld moeten worden en vandaag is het echt een menstruatieachtige bloeding geworden. Ik dacht dus dat ik gewoon eerder ongesteld werd.. nu is het bloeden eigelijk bijna helemaal gestopt.
Iemand dit ook eerder meegemaakt? Testen zijn negatief, zou vanaf de 20ste een vroege test mogen doen.

 
Zelf niet meegemaakt, maar mijn menstruatie bestaat altijd uit 2 delen; 3 dagen heftig, dan 1 dag niet ongesteld en dan nog 3 dagen mild. 
Bij jou denk ik eerder aan; 
- innesteling
- mislukte innesteling
- vroege menstruatie of tussentijd bloedverlies 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ik heb de laatste tijd ook dat mijn menstruatie begint in de innestelingstijd. Alsof het begint als innesteling en dan omslaat in menstruatie. 

Deze ronde wel gek:eek:p dag 5 dpo lichte bloeding in de ochtend, maar dit hield diezelfde dag weer op. Ditzelfde op 7,8,9,10 dpo. Moet overmorgen ongesteld worden volgens de app. Gister clearblue sensi test gedaan, maar die was negatief. 
Elke ochtend opnieuw teleurstelling want bloeding, maar het zet niet door dus hoop.
Had het bij mijn eerste zwangerschap ook, maar al 5 maanden oprij denk ik innesteling en is het toch niet zo(of ging het mis op dat punt). Durf niet meer zo te hopen nu... 
 
 
Terug
Bovenaan