9maanden water icm bv?

<p>Mijn dochtertje van bijna 9 maanden krijgt als drinken alleen bv (snachts 5x overdag 6x). Is water geven naast bv een goed alternatief voor bijvoorbeeld na een boterham? Zo ja hoeveel water mogen ze hebben op deze leeftijd? Ben benieuwd naar jullie ervaringen! </p>
 
Ja hoor dat mag gewoon. Gewoon zoveel  ze wilt, waarschijnlijk drinkt ze toch maar kleine slokjes en echt geen hele fles van 150cc water leeg! Van water kunnen ze niet teveel drinken hoor. Of ze moet het zó lekker vinden dat ze de borstvoeding gaat weigeren maar dat lijkt me stug ;)
Krijgt ze s nachts nog 5x borstvoeding of lees ik dat verkeerd? ;)
 
Ja hoor dat mag gewoon. Gewoon zoveel  ze wilt, waarschijnlijk drinkt ze toch maar kleine slokjes en echt geen hele fles van 150cc water leeg! Van water kunnen ze niet teveel drinken hoor. Of ze moet het zó lekker vinden dat ze de borstvoeding gaat weigeren maar dat lijkt me stug ;)
Krijgt ze s nachts nog 5x borstvoeding of lees ik dat verkeerd? ;)
 
Dat klopt snachts slaapt ze helaas nog niet door nog nooit eigenlijk. Meestal is het 5x in de nacht dat ze wakker wordt en krijg d'r alleen in slaap doordat ze drinkt en je hoort d'r ook drinken dus niet alleen sabbelen. Fijn dat ze gewoon water mag drinken. 
 
pfoe, pittig nog 5x per nacht! Mijn dochter was ook bijna een jaar voordat ze eindelijk doorsliep, maar dan was het 1x per nacht en gelukkig geen 5x... Ooit komt het goed!!?
 
pfoe, pittig nog 5x per nacht! Mijn dochter was ook bijna een jaar voordat ze eindelijk doorsliep, maar dan was het 1x per nacht en gelukkig geen 5x... Ooit komt het goed!!?
 
geen antwoord op je vraag..
maar pfff hier ook een jongen van 7 maanden en komt ook nog zo'n 5x per nacht ?
ik snap het niet waarom. mijn dochter sliep met 6 weken door, en beiden borstvoeding ?‍♀️
hier ook begonnen met af en toe slokje water bij fruit eten en tussendoortje rond 15u 
 
Gelukkig ben ik niet de enige soms lijkt het of elke baby doorslaapt behalve die van mij. Volgende maand moet ik weer gaan werken hopelijk worden de nacht voedingen minder. Ik heb zakjes ingevroren bv staan alleen soms neemt ze maar een paar slokjes en kunnen we weer heel de melk weggooien daarom wil ik water eens proberen. 
 
Terug
Bovenaan