9maandenbeurs

Wie gaat er eigenlijk naar de 9 maandenbeurs?

Ik wil heel graag gaan maar omdat me lichaam behoorlijk klungelt durf ik het niet aan..
Me bloeddruk schiet om de haverklap om hoog als ik me lichamelijk of geestelijk te druk maak..
Dus wij hebben besloten om er niet heen te gaan volgende keer beter

ik kan het lichamelijk gelukkig wel vol houden.
ik werk (post lopen) ook nog 2dagen in de week. en ben dan een uurtje aan het lopen. kan ook nog zonder problemen naar de stad. wij gaan wel naar de 9 maandenbeurs vrijdag avond...

Ik heb de planning om vrijdag te gaan met een vriendin! Ben dan op een dag na 38 wk zwanger!!! Maar we gaan sowieso met de auto en als ik 's ochtends denk van nee dit word hem niet gaan we gewoon niet! Ik bekijk t gewoon de dag zelf! Ik zeg elke x ik loop er al jaren te kwijlen hihi en nu ben ik dan zwanger wil ik er wel graag heen hihi. Dus ik hoop dat mijn lichaam t toe laat maar tot nu toe gaat t prima!

Liefs tamjo

ik zou volgende week donderdag heen... samen met een vriendin die nu 24 week zwanger is. maar helaas door verplichte rust heb ik dat moeten afzeggen...

volgend jaar beter... :D

Zaterdag eerst lekker een nachtje in een hotel en dan zondag 9-maanden beurs en voor manlief de huishoudbeurs. Hahahahah ik heb er zelf niet zo veel mee, maar heb 1 van de zeldzame mannen die de huishoudbeurs helemaal geweldig vinden. Doen eerst de 9-maandenbeurs en dan zie ik wel hoe lang ik het volhou.

Terug
Bovenaan