<p>Beste Ouders,</p><p>Mijn lieve vrolijke tevreden baby dag en nacht is sinds afgelopen week niet meer zo tevreden in de nacht. Hij laat zich op tijd goed leggen maar wordt dan ergens wakker en begint dan uit het niks hard te huilen. Lijkt een droom/nachtmerrie. Ik troost hem dan eerst ib zijn bedje, maar vaak moet ik hem over de schouder houden of wiegen. Hij blijft zijn ogen dicht houden. Hij zakt bij me meer weg en wanneer die KO is leg ik hem rustig terug in zijn bedje. Dat laat hij met zich doen, maar helaas maar voor 30sec dan begint hij weer keihard te huilen. Dit gaat de hele nacht zo door, 4u aan een stuk kan hij dit volhouden. Dan is die wel wakker. Hij krijgt dan opeens oplevingen en is klaarwakker en begint aandacht te zoeken, die we hem niet geven. </p><p>Het is slopend en doodvermoeiend. Hij laat zich overdag prima leggen ook de avond op tijd daar ligt t niet aan. Het begint wanneer die wakker wordt in de late avond/nacht. Waar die eerst te troosten was lukt dit nu niet meer....</p><p>Help. Herkenbaar? Wat zou t zijn...</p>