9mnd van voeding naar gewone melk?

A

Anoniem

Guest
hoi

weet iemand of het kwaad kan om de babyvoeding nu te gaan vervangen door gewone melk?en weet iemand dan ook of het halfvolle,magere of volle melk moet zijn.en of je er dan vitamine druppels bij moet geven?

groetjes

Goedemorgen,

Waarom wil je over op gewone melk?

Mijn dochter is bijna 10 maanden, en dan ga ik over op opvolgmelk nutrilon 3.
Ik denk dat dit speciaal is afgestemd voor babies vanaf 10 maanden en dat is altijd beter dan gewone melk denk ik....

Jess

hey

t cb raad t af tot een jaar.
als ze 1 zijn, kan je overstappen naar gewone melk.

ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waarom je wilt overstappen naar gewone melk?
welke flesvoeding geef je nu?

als je t te duur vind, stap dan over naar een goedkoper merk,
maar ik zou wachten met gewone melk.

groetjes, do

Hoi

Als je overstapt op gewone melk is dat vanaf 1 jaar, en je moet er vitamine d druppels bij geven.
Eerder dan een jaar moet als het kan niet overgaan omdat er in de opvolg melk andere voedingsstoffen zitten dan in gewone melk.
Als je kindje geen opvolgmelk wil drinken en gewone melk wel dan zou ik overstappen maar beter vanaf een jaar.

Of je volle of halfvolle melk neemt hangt ook een beetje af van je kindje is het een vol of smal kindje ,ons cb adviseeert meestal halfvolle melk.

Succes met je keuze.

Hoi,

Wij  zijn ons dochtertje wel vanaf 9 mnd gewone melk gaan geven.
Dit kan echt geen kwaad, je kunt dit aanvullen met vit D.
Maar zeker wanneer je kindje lekker veel buiten komt en voldoende fruit eet en margarine op brood krijgt vind ik het overbodig.
Maar onthou doe waar je je goed bij voelt en je kindje dat is het belangrijkste.  
Maar het kan geen kwaad en daarbij tot een 20 jaar geleden was er al helemaal geen opvolgmelk en we zijn allemaal groot en gezond geworden.
Sucses

Groetjes Louise mama van Floortje 19 mnd

Terug
Bovenaan