9w zwanger en geen symptomen meer.

<p>Hi meiden! Ik ben vandaag 9w 4d zwanger en ik heb sinds 2 dagen helemaal geen symptomen meer. Mijn misselijkheid is gewoon weg terwijl ik 3 dagen geleden nog zo erg misselijk was elke dag sinds week 6.</p><p>ik heb al 1 goede echo gehad en een kloppend hartje gezien met 8w. <br />Maar nu maak ik me toch wel zorgen omdat ik eerder al een miskraam heb gehad ?</p><p>Zijn bij meerdere vrouwen in deze groep de symptomen ineens gestopt en was alles toen verder goed met de baby?</p>

Ja zeker gehad. Voelde me toen een paar dagen kiplekker, en toen kwamen de symptomen weer terug. Ze komen af en aan, heeft alles te maken met je hormoonhuishouding, die is geen dag hetzelfde.
Inmiddels 22 weken zwanger van ons tweede wondertje, en niks aan de hand hier. Dus geen zorgen, dat je symptomen weg zijn hoeft niets te betekenen.

Had ik ook ik maakte me ook zorgen dag het niet goed ging maar een week later hing ik weer over de wc

Afgezien van vermoeidheid die heel lang bleef had ik bij beide zwangerschappen geen misselijkheid meer na 8 weken. Die is ook niet meer teruggekomen. Net als andere klachten heb ik niet (meer) gehad. Dus ja, het kan zeker.... We hebben 2 gezonde jongens. 

Jazeker. Week 6&7 misselijk en ontzettend moe geweest. Daarna voelde ik mij kip lekker. Ben nu alweer 24 weken zwanger en alles gaat goed met de baby ?

Gelukkig zeggen wel of geen symptomen, of afwisselende symptomen niets over het hebben van een goede of niet goede zwangerschap :) Kwaaltjes komen en gaan, en sommigen hebben juist helemaal nergens last van. 
Het blijft allemaal natuurlijk spannend, maar deze zorgen mag je echt van je af laten glijden

Terug
Bovenaan