9w2d en het eerste kilo'tje zit er al aan!

Gisteren toevallig even op de weegschaal gestaan en ik ben nog geen halve kilo aangekomen. Wat me reuze meevalt, want bij de 1e vlogen de kilo's eraan. Ik eet nu ook wel heel anders en stukken minder dan de vorige keer.
Maar van de vorige keer herken ik je verhaal dus wel :)

Groetjes, Yvette
9wk+2dgn

Hoi ik ben nu 7 weken en ook al ruim een kilo aangekomen!! Mijn broeken zitten nu al niet echt lekker meer. Bij mijn vorige zwangerschap duurde dit toch wel iets langer, toen had ik het met een week of 10. Ik heb mijn zwangerschapskleding al weer van zolder gehaald want zal niet lang meer duren voor ik die aan ga trekken, zit toch comfortabeler. Verder heb ik nu ook meer kwaaltjes, veel vaker misselijk, doodmoe. Mijn man zei al voor de grap, misschien zitten er wel twee in!! Whaaa liever niet, maar ja zit wel in de familie. We gaan het deze week en volgende week ook aan de familie en vrienden vertellen.
Groeten cindy

Hoi meiden,

Wat fijn dat jullie al zo lekker groeien, dat is een heel goed teken! Helaas ben ik door de misselijkheid en het overgeven maarliefst 5 kilo afgevallen in 3 weken tijd! Dit is natuurlijk niet zo gezond voor de baby, want  er komen allerlei afvalstoffen vrij! Heb nu sinds afgelopen vrijdag een medicijn en dat helpt wel goed! Het spugen is bijna helemaal over!

Liefs LBmamsie

hoi hoi,

Heel herkenbaar allemaal. Bij mij gaat het ook heel snel. Kan mijn normale kleren al bijna niet meer aan. En ik ben nog maar 9 weken en 2 dagen...

groetjes,
Gipsey

Terug
Bovenaan