9w3d zwanger, en mijn kwaaltjes worden minder, is dit normaal???

<p>Hallo dames!</p><p>Ik ben nu 9 weken en 3 dagen zwanger, van de week was ik nog volop misselijk en voelde ik me er echt beroerd van zelfs tot braken aan toe. Ook de afkeer van geuren waren sterk aanwezig.. nu veel minder. Gisteren nog wel een goede echo gehad en alles zag er keurig uit met een goed kloppend hartje.. Maar voel me vandaag helemaal niet misselijk meer.. niet dat ik het heel erg vind omdat misselijk zijn niet het fijnste is.. Maar kan dit kwaad?? Volgens de verloskundige zal je een piek van kwaaltjes hebben tussen de 8 en 10 weken zwangerschap. Moet ik me zorgen maken? Of hoort dit er allemaal bij. Wel heb ik erg pijnlijke borsten.</p><p> </p><p>Wie heeft hier ook ervaring mee??</p><p> </p><p>Groetjes ?</p>
 
Ik ben ook 9 weken en 3 dagen zwanger en ik heb hetzelfde als jou hoor! Waar ik een week geleden nog heel misselijk was, voel ik me sinds een dag of 2 een stuk beter. Mijn buik voelt nog wel wat van slag, maar niet de hele dag zo kotsmisselijk. Lees vaker dat vrouwen rond de 9 weken ineens minder kwaaltjes hebben. Geen zorgen maken dus, maar goed van genieten ;)
 
Ik was erg misselijk tussen 6 en 9 weken. Na 9 weken was het zo goed als voorbij. Ik zou me geen zorgen maken :)
 
Hallo dames!!
Heel erg bedankt voor jullie reacties. Dit stelt mij wel heel erg gerust!! Ik moet het ook wat meer naast mr neer leggen. ? maar vind dat gedeelte nog erg lastig aangezien het onze eerste zwangerschap is. Mocht ik het echt niet vertrouwen dan kan ik inderdaad altijd de verloskundige nog bellen.. Maar zij zal vast hetzelfde zeggen als jullie?
Groetjess
 
Terug
Bovenaan