9wkn en afname symptomen

<p>Ha meiden, </p><p>Herkennen jullie dit van je eigen zwangerschap? Ik ben vandaag 9wkn en heb nog geen echo gehad, mijn vk doet alleen de termijn echo. </p><p>Sinds een week ben ik minder moe, hen ik minder afkeer van bepaalde voeding (ineens kan ik weer een beetje genieten van chocola en koffie) en is mijn misselijkheid afgenomen. Mijn borsten zijn nog net zo groot en mn buik erg opgezet ivm darmen. Maar door de afname van klachten maak ik me wat zorgen. Ergens las ik dat de HCG piek zo rond de 8 weken zit, dus dan zou het theoretisch kunnen dat het gewoon een natuurlijke afname van HCG is waardoor ik me nu beter begin te voelen, maar emotioneel werkt die verklaring nog niet echt. Ik ben gewoon hartstikke bang dat er toch iets mis is met die kleine druif. </p><p>Wanneer namen jullie klachten af? </p>

Niks om je zorgen over te maken, klachten komen en gaan. Bij mijn eerste zwangerschap namen ze ook met 9 a 10 weken af. I

Bij mij namen ze rond die week ook af. Ben dan uiteraard beginnen opzoeken, wat nooit tot iets goeds leidt :D. Gynaecologe zei dat er een soort van "gewenning" kan optreden op vlak van symptomen. Zelfs mijn borsten deden plots bijna geen pijn meer, maar is dan terug gekeerd hoor :)

Terug
Bovenaan