a negatief

ik heb bloedgroep a negatief
en ben 25 weken zwanger nou moet ik morgen naar de vk zal ik dan al bloed moeten prikken of pas echt met 30 weken ?
en hoe vaak gaan jullie nu naar de vk ik ben nog mar 3x geweest
1x met 8 weken en 12 weken en 18 weken
moeten jullie ook zo weinig heen?
marijke
 
Hoi anoniem,
Volgens mij verschilt dat heel erg per verloskundigenpraktijk. Ben nu 29 weken zwanger en pas drie keer geweest. De volgende keer dat ik naar de vk ga, moet ik bloed laten prikken. Dus inderdaad rond de dertig weken.
Groetjes, Carien.
 
Hoe bedoel je met bloedprikken, voor je HB gehalte of ergens anders voor?

Wat betreft de VK:
Ik ben zelf nu net zwanger van de derde en heb eens even gekeken hoe het bij mij bij die andere twee is gegaan, tot de 24ste week ging ik om de 4 weken naar de VK, daarna de 2 keer om de drie weken, toen 2 keer om de 2 weken en vanaf de 36ste week elke week, Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Veel liefs Henriette
 
hallo,

zelf heb ik dat onderzoek van dat a-negtief gehad bij 28 weken dan kunnen ze het beste zien hoe je met je anti stoffen zit.
de week er op moest ik weer naar de vk en kreeg dus gelijk die spuit met antistoffen toegedient.
had nog geen antie stoffen maar ze doen dit als voorzorg en gebeurt dus rond je 30 ste week.
deze werd gewoon heel rustig leeggespoten in mijn bil,en je merkt er niet veel van.als de baby er is wordt er nog wat bloed voor onderzoek uit de navelstreng gehaald om dit ook te controleren en krijg je nog een spuitje.

de eerste keer ben ik bij de vk geweest toen ik pas 10 weken was
daarna week 15 en 19 toen week 23 en 27 en 30 33 en 35 en 37 nu dus iedere week tot aan de bevaling maar dat schema is dus bij ieder vk weer anders..

groetjes en succes verder
ilonka
 
hallo marijke,

ook ik ben A neg.
bij was het zo datik met 30 weken geprikt ben voor bloed.
en anderhalve week later moest ik terug voor de injectie.

en dit waren mijn contoles:
16, 19, 23, 28-, 30, 31+, 34, 36 weken
en moet vrijdag weer als ik 38 weken ben.

groetjes dolfijntje
 
Terug
Bovenaan