a o............rooie duivels??

Hay meiden,

Bevalling is nu 6 weken geleden en ik heb vandaag steeds een zeurgevoel in mijn buik...........ben bang dat de rooie duiveltjes (die ik absoluut niet gemist heb) zich aandienen............

grrrrrrrrrr wat zijn 9 maanden toch snel om! ;-)
 
Bij mij zijn ze ook gearriveerd hoor!
de gyn, verloskundige, kraamverzrgster etc zeiden allemaal dat het bij mij wel een tijdje kon duren door mijn zware bevalling met veel bloedverlies. Had dus wel verwacht dat het nog een aantal weekjes zal gaan duren...helaas...na 4 weken alweer...ook zeker niet gemist...haha!
 
Ik zou het wel weer willen zijn dan kan ik ook weer aan de pil want ze zeggen dat dan pas de pil echt werkt en daarvoor nog niet.
Hier is voor de rest nog niks aan de hand waardoor ik weer zwanger zou kunnen raken ik heb echt nog teveel last van mijn litteken dus we zijn nog rustig alles aan het opbouwen beter iets dan niet hahaha.

Ben benieuwd wanneer het komt.
 
Nou, volgens mij is het bij mij ook raak...sinds gisteren verlies ik weer meer bloed en een zeurderig gevoel in de buik. Ik verlies niet heel veel bloed, maar meer dan de afgelopen weken...keurig 4weken na de bevalling dus...
 
Terug
Bovenaan