A.s donderdag 30 juni is het zover

Heee lieve Meiden,

A.s donderdag is het zover ga ik naar de gyn, mijn man gaat ook mee. We horen in welk traject we gaan lopen, vind het zoooo spannend, en heb er ook een erg goed gevoel over, want het gaat goed komen. Voel me goed, voel me in balans dat is het allerbelangrijkste. Zag dat er weer iemand zwanger is na twee jaar proberen Belinda bij deze nog een keertje van harte gefeliciteerd. Verder voor alle meiden in de wachtweken heel veel sterkte en hoop dat jullie zwanger zullen zijn of worden. Verder voor de lieve meiden die ook net zoals ik aan het wachten zijn voor iui of ki of icsi of ivf heel veel sterkte het gaat goed komen, we moeten allemaal positief blijven en vooral niet opgeven. Ben verder heel erg benieuwd als Cynthia terug komt uit Turkije of zij zwanger is, dat horen we ook snel genoeg, duim voor je Cynt hoop het zo voor je.

Hele fijne mooie zonnige dag toegewenst. En voor de meiden die aan het werk zijn sterkte net zoals ik, zit te puffen pffffffff op kantoor..

Heel veel liefs Mickey

Hi Mick,

ik wil je heel veel succes wensen voor a.s. donderdag. Ben benieuwd welke stappen er ondernomen worden voor jullie.
Zelf heb ik even "rust" genomen. Zit al een tijdje in het medische circuit, maar om daar even afstand van te nemen is wel eens lekker en goed.
Na de vakantie in augustus gaan wij er weer tegenaan en zullen we wrs starten met IUI. Spannend!
Tot die tijd ga ik lekker genieten van de zomer en de wijn!

Liefs
Anne

Heel goed om te lezen dat je zo positief bent. Dat moet zijn uitwerking gaan hebben!
Nu eerst  duimen dat er geen operatie aan te pas hoeft te komen.

groetjes,
Gonnie

Heeeee Anne,

Dat is idd lang geleden dat ik iets van jou gelezen heb!! Goed dat jullie even afstand hebben genomen, is zo belangrijk, neem lekker je rust, en doe energie op in jullie vakantie, en dan kunnen jullie er weer tegen aan, is wel zo fijn toch. Heel veel succes met iui. Ik neem nu ook de rust en probeer lekker te genieten van alles en van het mooie weer natuurlijk ook. Ik sport nu elke week 1 keer, en dat doet me zo ontzettend goed, lekker m'n hoofd leegmaken. En ik voel me heel erg in balans, daar denk ik tenminste veel aan, zeg dat nu ook hard op, en het gekke is dat ik me dan ook blijf voelen wil gewoon niet meer denken van ooohh jeee straks lukt het zwanger worden niet meer, ik wil daar gewoon mee stoppen met dat gevoel, en om dat te denken ook, zonde van de negatieve energie, het gaat gewoon lukken voor jou en voor alle anderen meiden. Spreek je weer heel snel, hele fijne vakantie.

liefs Mickey

Hoi Gonnie,

Klopt hoop idd dat de operatie voor mij niet door gaat en dat alles goed is met me, heb er een heel goed gevoel over. Zag dat jij je eerste iui hebt gehad, en dat je na 7 juli kan testen hoop zo voor jullie dat het raak is, zal voor je duimen ok.

lfs Mickey

HEEEEEy Mickey,

Wat heerlijk om te lezen dat je je goed voelt!! Dat is echt goei van je. nu komt het allemaal wel dichtbij he? Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat komen, voor jou en voor iedereen hier. Als ik je niet meer spreek heel veel toi, toi, toi en geluk en en en en alles wat ik kan bedenken waardoor het allemaal goed kan komen!!!!
Kortom  dat het groene licht snel mag gaan schijnen!

dikke knuf Sjanneke

Heeee Sjanneke,

Toppertje ben je, zo lekker positief, dat houden we er in, we mogen idd nooit opgeven, heb echt een gevoel dat het gaat lukken. Dank je dat je zo met me meeleeft, hoop ook zo dat het goed gaat komen voor jullie en dat gaat lukken, waarschijnlijk zijn we straks samen zwanger, en dan doen we een rondedans met pietje, onze grote vriend, fijn dat ie zo lief voor je is. Spreek je weer snel ok.

lfs en dikke knuf terug van mij

He mick,

Ik las dat jullie donderdag de 30ste meer duidelijkheid krijgen over het verdere traject. Begrijp ik het dan goed dat jullie (net als wij) pas recent in de medische molen terecht zijn gekomen (kan ook dat ik het verkeerd gelezen heb, sorry dan)
Wij kunnen a.s. woensdag voor de eerste intake samen naar de gynaecoloog. Bij mij is de diagnose PCO afgelopen vrijdag gesteld. Ben benieuwd wat het verdere traject zal zijn.
Ik wens je heel veel succes donderdag!!
liefs kreeftje

Terug
Bovenaan