a.s donderdag punctie!!!

Hallo allemaal!
het komt nu erg dichtbij..en ik vind het ook best enga.s donderdag hebben we de punctie... en het weekend ben ik dus al zwanger!!! gek en ongelooflijk!!en ook geweldig natuurlijk!!
Ik zie erg op tegen de punctie, qua pijn, maar ik krijg een valium tabletje en ook nog eeen pijnstiller dus het moet goed komen!! 2 tot 3 dagen erna worden de bevruchte eicellen teruggeplaatst en wordt het duimen..
85 % is de eerste keer zwanger...gaan wij daarbij horen?? zou helemaal te gek zijn!!
we hebben goede hoop want alles wordt zo goed mogelijk voorbereid, zelf met de innestelling, ik krijg daar ook medicijnen voor dat het baarmoederslijmvlies dikker wordt..dus je zou zeggen...
afwachten maar.. over 2 weken weten we meer!! als ik de echo maar gezien heb! dan geloof ik het pas!!
ik hou jullie op de hoogte!!
gr. van een nerveuze petra

Hoi Petra,

Heel veel succes a.s. donderdag, wat spannend allemaal, hoop dat het mee zal vallen, ik weet niet of de punctie hetzelfde is als ivf, want jullie doen icsi, een vriendinnetje van mij vond de punctie voor ivf heel erg meevallen, ik weet niet of je van te voren iets mag innemen, of dat ze dat aan je geven in het ziekenhuis..

In ieder geval heel veel sterkte.

liefs Mickey

Heel veel succes donderdag.
Ik zal voor je duimen.

Ik snap dat je nerveus bent voor de functie, lijkt me ook heel wat.
Maar..........als het resultaat geeft, heb je het er zeker graag voor over.

Wel een hoog percentage wat slaagt. Had ik niet verwacht!

We hopen er maar t beste van en ik zal aan je denken donderdag.

Groeten,

Cynthia

Wat ontzettend spannend zeg en wat geweldig dat het nou eindelijk zover is! Heel veel succes donderdag! En wat fijn dat het slagingspercentage zo hoog is. groetjes

Hoi Petra
Ik kan me wel voorstellen dat je er nerveus voor bent maar met je valiumpje zal je vast rustig blijven!
Maar goed net wat je zelf zegt het gaat nu eindelijk gebeuren en er komt zoveel voorbereiding bij kijken dat het bijna niet mis kan gaan!
Ik zal zeker hard voor je duimen dat het raak is!
Heel veel succes!!!
Groetjes Sabine

hoi petra
HEEEL veel succes as donderdag. En lat de valium zijn werk maar doen, bij mij werkt het wel heel goed. Wat een mooi hoog slagingspercentage. Dat moet gewoon gaan lukken!!
Sterkte, succes en voor de terugplaatsing heel veel geluk!
liefs simone

Hoi Petra,

Ik wil ten eerste jullie heel veel succes wensen met de punctie a.s. donderdag, en ik hoop en duim echt van harte dat het in een keer raak mag zijn voor jullie. Dat geeft ons ook een beetje hoop.

Volgens mij valt het wel mee die punctie maar ja jij moet het ondergaan, ik kan er eigenlijk nog niets van zeggen, maar gelukkig maar je een valium tabletje voor die tijd.

Tja en dan die moeilijke twee weken, probeer wel te ontspannend en niet te veel er aan te denken .... hoor mij nou .... volgens mij zou ik dat ook niet kunnen hoor !!!!
Nou onze duimen gaan we in ieder geval helemaal misselijk en blauw draaien voor jullie, want dan begint volgend jaar echt heel erg goed voor jullie ....

Bij ons is het nog steeds rustig, herstel van mijn vriend gaat goed en we hebben zelfs al weer een keertje gevreeën, dus misschien (kleine hoop) is het wel raak voor ons, zou erg mooi zijn maar we gaan er niet vanuit.
Volgende week dinsdag moeten wij weer bij Dr. Bernardus zijn voor een gesprek en dan maar kijken wanneer wij wel kunnen gaan starten (als het nog nodig is natuurlijk) Raar idee dat jij nu bezig bent en wij ineens niet .... wel jammer maar ja niets aan te doen. Weet jij of ze een zomerstop gaan houden met ICSI? of gaan ze gewoon door in de zomer, want dan kunnen we in de zomer misschien starten en ach anders maar na de zomer, we zien het wel.

Zodra ik iets weet dan hoor je het wel weer en tot die tijd volg ik jullie lekker.

Meid heel veel succes en hopelijk kom je snel met goed nieuws.

Liefs Belinda.

Lief van jullie!!  dank jullie wel!!
Mick; het komt op hetzelfde neer als ivf hoor alleen spuiten ze een zaadcel in de eicel, dus ze hoeven helemaal niet meer te doen..die zaadcellen dan! voor de rest is het hetzelfde als bij ivf. dank je wel voor je opbeurende verhaal dat het bij die persoon erg meeviel!!
En, belinda, fijn, dat het allemaal zo goed gaat!! wie weet is het allemaal verder niet nodig! zou echt geweldig zijn!! enne over de zomerstop..ik heb echt geen idee.. vorig jaar september ofzo hebben wij nog die iui gehad...maar ook niets gehoord over een zomerstop...
meiden ik hou julllie op de hoogte!!

Terug
Bovenaan