(a.s) (jonge)moeders gezocht omgeving Almaar, langedijk, heerhugowaard....

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Het lijkt mij leuk om (jonge) (a.s.) moeders in mijn omfgeving te leren kennen. Ik ben vorig jaar verhuisd en ben er door de verhuizing en nu mijn zwangerschap niet aan toe gekomen om nieuwe vrienden te maken in de buurt. En aangezien niemand in mijn huidige vriendenkring kinderen heeft, lijkt het me gezellig om dan zelf mensen met kinderen of a.s. mama's te leren kennen.
Ik ben 23 en mijn vriend 28. En ik ben vandaag 28 weken en 3 dagen zwanger van onze eerste.
Leeftijd maakt me niet uit, het belangrijkste is dat je een beetje in de buurt woont en gewoon zin heb in een nieuwe gezellige vriendschap!

Tot gauw!

Liefs Wan

Hoi Wan.

Ik ben een 24 jaar en 33 weken zwanger van mijn tweede kindje. Ik ben al moeder van een zoontje die vorige maand 2 jaar is geworden. Volgende maand al weer 2 jaar getrouwd en afkomstig uit Alkmaar. Zo even een korte voorstelronde van mijn kant.
Het lijkt me leuk om gezellig te kletsen via de site of msn en wie weet wat eruit voortkomt.

Groetjes,

mama2004

Jeetje, wat een snelle reactie!
Lijkt me gezellig om te msnen, ik kom eigenlijk niet zo heel vaak op deze site, maar ben blij dat ik toch mijn oproepje neer gezet heb!
Je kunt me toevoegen op je msn als je wilt.
katje1982@hotmail.com

Liefs Wan

Hee wan

Ik ben 23 en woon in Heerhugowaard.
En ik ben nu 37 weken en 2 dagen zwanger.
Waar woon jij dan eigenlijk??

Groetjes DuShI23
(37w2d.)

Hoi Dushi,

Ik woon in Oudkarspel (langedijk). Je mag me toevoegen op msn als je wil!
katje1982@hotmail.com

Liefs Wan

Terug
Bovenaan