A
Anoniem
Guest
Hoi meiden zoals vele van jullie ben ik nieuw op dit forum hier.
En ik vind het ook erg leuk om de berichtjes allemaal te lezen.
Ik ben best zenuwachtig a.s maandag moet ik om 10.50 bij de huisarts zijn voor jawel DE TEST.
Ik ben nog steeds niet ongesteld vanaf 19 januari jongstleden.
Ik zit nu op dag 36 spannend he?
Ik ben half oktober 2007 gestopt met mijn pil.
Ik had na 5 weekjes meteen al een menstruatie en dacht ook meteen dat het in de eerste maand raak was maar neee hoor.
Daarna heb ik 2 mooie cyclussen gehad van 27 a 28 dagen en nu de derde dus niet.
Ik voel al ruim een goede week flinke krampen in mijn onderbuik alsof je ongesteld moet worden.
Ik las net een een boek bij V&D dat dat het vruchtje kan zijn wat zich innesteld en samentrekking van de baarmoeder.
Ik ben echt nieuwschierig nu.
Ik voel mij voor de rest helemaal top geen pijn in mijn borsten en ook niet misselijk.
Zijn er nog meer meiden die gaan testen aankomende week????
groetjes Danielle
En ik vind het ook erg leuk om de berichtjes allemaal te lezen.
Ik ben best zenuwachtig a.s maandag moet ik om 10.50 bij de huisarts zijn voor jawel DE TEST.
Ik ben nog steeds niet ongesteld vanaf 19 januari jongstleden.
Ik zit nu op dag 36 spannend he?
Ik ben half oktober 2007 gestopt met mijn pil.
Ik had na 5 weekjes meteen al een menstruatie en dacht ook meteen dat het in de eerste maand raak was maar neee hoor.
Daarna heb ik 2 mooie cyclussen gehad van 27 a 28 dagen en nu de derde dus niet.
Ik voel al ruim een goede week flinke krampen in mijn onderbuik alsof je ongesteld moet worden.
Ik las net een een boek bij V&D dat dat het vruchtje kan zijn wat zich innesteld en samentrekking van de baarmoeder.
Ik ben echt nieuwschierig nu.
Ik voel mij voor de rest helemaal top geen pijn in mijn borsten en ook niet misselijk.
Zijn er nog meer meiden die gaan testen aankomende week????
groetjes Danielle