a.s moeders die al weten wat het word

hoi moedertjes :D

ik heb misschien een rare vraag maar voor de moeders onder ons die het geslacht al weten:

ik heb veel gehoord dat je aan de stand van de moeders gezicht kan zien wat het geslacht word.
bijv als je een wat mannelijker gezicht krijgt en wat grauwer er uit ziet wat puistjes heb blablabla word het een meisje omdat zij al het vrouwelijke uit de moeder haalt.
als je straalt en je hebt een mooie huid en je ziet er goed uit dan word het een jongetje.

zal vast onzin wezen maar het lijkt me wel grappig
bij mijzelf vind ik wel dat ik er wat minder uitzie dan normaal. ik ben wit voor mijn doen en ik heb puistjes die ik normaal nooit heb gehad dus word het een meisje hihih :p en als het toch een jongen word wil ik niet weten hoe ik er dan uit zal zien mochten de verhalen enigzins kloppen

hoe zien jullie dit?

Klinkklare onzin!
Mijn gezicht en rug zitten vol met rode pukkeltjes! Ahhhhhhhhhh!
Was al gevoelig voor hormoonschommelingen, maar dit slaat echt alles...
En....wij verwachten een jochie.

Volgens de bakerpraatjes, de misselijkheid in het begin, pendels van tantes, chinese conceptiekalenders etc. zou het een meisje worden, maar alle onzin ten spijt hahaha

Je hebt altijd 50% kans dat zoiets klopt en wie de schoen past trekt 'm aan natuurlijk.

Gewoon lekker genieten van je veranderende lijf die de komende maanden een topprestatie gaat leveren en een puistje meer of minder maakt dan ook niks meer uit.

Liefs,
Juul

nou ik geloof er eigenlijk ook niet zo in, maar............bij de meisjes had ik wel een grauwer gezicht, wit soms en uitslag........en bij onze jongen had ik dat niet...........hahhaha toeval?
liefs!

Terug
Bovenaan