a3 f en jackje

hoi dames ik heb jullie reacties gehad bedankt voor de adviezen en f nee ik kreeg geen clomid vond ik ook een beetje raar maar ja ik ga door met lijnen ik moet er nog 20 kilo af maar ik ben namelijk ook 1 89 lang dus als je mij zou zien zou je eigenlijk niet zeggen van goh jij hebt overgewicht maar ja hun zeggen het en jackje ik voeg je toe op mijn msn lijkt me leuk ik wens iedereen veel succes ik probeer zo vaak mogelijk de reacties te lezen groetjes annemarie

Hoi Annemarie
Ik vind het zo raar dat ze je niet willen helpen ik heb ook onwijs veel overgewicht.
Ik werd toen ook naar een dieetiste gestuurd maar dat hielp niet vond ik dus toen ben ik er mee gestopt.
Ze hebben het er helemaal niet meer over en ik ben ook heel jong je moet gewoon even eenpotje gaan janken bij de dokter en zeggen dat je het graag wil.
Ik begrijp het echt niet dat ze daar zo moeilijk over doen dat gaat hun toch niks aan mijn god waar bemoeien hun zich mee het is toch lichaam en jou leven ik zou het daar niet bij houden.
Maar ik wens je wel veel sterkte en je moet het gewoon blijven proberen desnoods maak je een afspraak bij een andere gyn in het ziekenhuis want er zijn er tussen die heeel moeilijk doen net zolang blijven proberern totdat jij je zin krijgt.
XX niem

Hoi meis,

Ik sluit me helemaal bij Niem aan. Ik vind het BELACHELIJK dat ze je nog niet willen helpen! Ik moet nog meer afvallen dan jij en ik kreeg wel gewoon Clomid mee. Daarbij, als je pco hebt door je gewicht, dan schijn je 10% van je lichaamsgewicht te moeten afvallen. Als het dan niet weer op de rit is, dan heeft het waarschijnlijk een andere oorzaak (dat zei de gyn tegen mij). Ik zou echt een second opinion vragen of zoiets want dit kunnen ze gewoon echt niet maken meis!
Sterkte en laat het hier niet bij zitten!

X F.

Hoi Annemarie,

Ik ga echt mega voor je duimen, dat ze je nu eens serieus gaan nemen en ik 'hoor' via de msn/het forum wel hoe het verder gaat.

gr Jackje

Ik zou het er niet bij laten zitten. Doe natuurlijk ondertussen wel je best met lijnen, maar een 2e opinion kun je altijd wagen. Ga gewoon naaar een ander ziekenhuis. Je klokje tikt tenslotte toch verder.Ga ervoor, anders krijg je spijt.!
groeten,sterkte!!!
A3

Terug
Bovenaan