A3

Hoi A3,

Je had even geleden op mijn berichtje over Clomid gereageerd en je zei dat je nu begon aan een dubbele dosis omdat je nog geen eisprong hebt gehad. Ik vroeg me even af hoe het nu met je gaat! Ik hoop echt dat je snel een eisprong hebt. Ik las dat Nien na 3 maanden ook ineens een eisprong had. Ik duim voor jullie in ieder geval. Ik mag over 2 weken beginnen met de medicijnen. Ik ben een beetje nerveus voor de bijwerkingen (maar misschien heeft de gyn. het allemaal wat erger voorgedaan dan dat het is) maar ik kan niet wachten om eindelijk weer te kunnen klussen en te kunnen uitleven naar een NOD!!

Nou meis, ik hoop dat je snel goed nieuws hebt!

X F

Hoi F
Ik reageer even op jou berichtje.Met hoeveel mg clomid mag je beginnen?
Wel spannend,ik zelf vond dat ik er niet al teveel bijwerkingen van had. Alleen soms dat ik heel kattig ging reageren.Maar ik hoop dat je al gelijk een eiersprong krijgt.Ik duim voor je.
Gr NIEM

Hoi F en Niem,
Ik reageer nogal laat, omdat ik steeds niet op de site kan komen. Problemen met servers enzo. Gisterenmorgen ben ik weer bij de follikelmeting geweest en mijn rechterstok had 2 eitjes van 18 mm.Ze moeten nog 1 dag groeten tot 20 en dan kunnen ze springen. Dinsdagavond dus klussen(!)en woensdag morgen weer naar de gyn. Als de eitjes weg zijn, dan is het goed. Als ze nog op springen staan spuit ze er wat bij zodat ze binnen zoveel uur gaan springen. Als ze niet meer gegroeid zijn dan de 18 dan sterven ze helaas weer af en moet ik weer 2 weken wachten op evt. ongi of weer beginnen met duphaston voor mijn ongi...
Spannend dus!!!
Ik laat gauw van me horen.
Jij moet nog ruim een week wachten.. Balen, dat duurt altijd te lang.
Veel liefs A3

Terug
Bovenaan