aaaaaaaaa

pff.... zit nog steeds wakker te zijn...
dit x met weeen

heb al sinds gisteravond 21.15 uur weeen om en de rond de 5/6 minuten...
heb tussendoor wel 2 uur geslapen nu, maar voor de rest klaarwakker.... en hevige buikkrampen.
Ben al tig x naar de wc geweest, mijn darmen zijn nu wel leeg. en toch denkik zo nu en dan dat ik moet poepen.
Net op de wc ook slijm verloren. helder doorzichtig... we wachten gewoon ff af. als het zo doorgaat bel ik om 8 uur de vk

Vriendje ligt lekker boven te slapen. die heb ik maar laten liggen, want die kan nu toch niet zoveel voor me doen.

ik weet me geen houding te geven, links en rechts ligt niet lekker en op mijjn rug word de pijn erger.... hang er wat tussen in........

Zal nog een poging wagen om wat te slapen. want mijn ogen vallen wel bijna dicht.

Liefs

ff update....

weeen blijven rond de 6 minuten komen. waardoor ik dus niet slaap. blijf steeds slijm verliezen en net nogmaals mijn darmen geleegd... volgens mij echt een wonder dat er nog wat in zit.

Bebie is nu ook wakker en draait en port er vrolijk op los......

..... spannend.....
Wens je toe dat het geboren mag worden, en je lekker je hummeltje heb!

.... hoop zo dat het voor mij vandaag ook d-day mag zijn...

Liefs Marina

Als ik je verhaal zo lees, zou dit zomaar eens het echte werk kunnen zijn/worden. Je lichaam zorgt er vaak voor dat de darmen helemaal leeg zijn voordat je gaat bevallen. Ben heeeeeeel benieuwd hoe snel we een geboorteberichtje mogen lezen!

Liefs
ingrid

Terug
Bovenaan