AAAAAAAAAAAAAAAAAAAmbeien!

Ow my god!
Ik ben echt niet kleinzerig, maar dit doet echt abnormaal pijn!
Zal jullie de details besparen, maar een druivenstruik is er niks bij hahaha
Vanochtend even naar de huisarts gebeld voor iets, want heb vannacht aan de paracetamol gezeten van de pijn, laat staan als je ziet hoe ik erbij zit...
Heb nu meer pijn (naweeën, plof-tieten, aambeien) dan tijdens de hele bevalling pfff

Hopen dat het snel over is!

Liefs,
Julienne

Tsja, wat heet naweeën...voel zo nu en dan een venijnig krampje. Zijn de banden die terug gaan in oorspronkelijke vorm.
Had na 4 dagen mijn baarmoeder al op 5 cm onder de navel, dus is ook snel gegaan. Snelle bevalling, hopelijk ook snel herstel :))

Wat ontzettend goed werkt is curanal,
voor info kan je kijken op www. curanal.nl

Het advies wat ik kreeg (weet alles van druiventrossen) was tabletten met zalf.

liefs Marina

vervelend zeg.. me schoonzus had er ook zo last van..

ik ken de naweeen heb ze ook gehad maar komt bij mij ook vooral omdat de borstvoeding er voorzorgte dat me baarmoeder sneller terug ging naar de normale grote

en ja stuwing ik ben er nu bijna volledig af gelukkig want prettig is anders plus dat Ethan moeilijke kon toe happen en ik moet dat ook echt even een minuutje kolven om de druk van de ketel te halen

Ik ben ook eindelijk van mn enorme stuwing en naweeën af. Met stuwing heb ik 2 weken gelopen (in het begin kolfde ik een liter per dag af wat overtollig was.,) en de naweeën zijn ook weg gelukkig.
Maar nu die ellendige aambeien. Dan durf je haast niet meer naar het toilet. Ik gebruik sperti..helpt ook wel, maar als het niet snel beter wordt toch maar huisarts bellen!

Ik ben net terug en heb een tube "unguentum contra haemorrhoides" (het moet niet gekker worden natuurlijk haha) gekregen.

Had in de laatste zwangerschapsweek al Curanol gekregen, zalf en tabletjes, maar zonder resultaat...
Hoop dat dit snel verlichting brengt, want ik word er gek van!

Terug
Bovenaan