Aaaaaaaaaaaaah deze maand wordt ik mama!!!

Hihi, zeker heel spannend,. ben ook zo benieuwd voor jullie en naar jullie verhalen. Heb tijd zat om te lezen, moet Maud voor elke voeding wakker maken :) (behalve s'nachts, dan is haar ritme iets anders).

En ik ga niet over naar de januariclub hoor, ik hoor hier thuis (vind ik).
 
ik hoop ook februariemama te worden ben eind februari uitgerekend dus als ik over loop heb ik pech en word ik mooi begin maart..maar ik blijf lekker bij jullie hoor dames !
 
Deze maand gaat het zeker gebeuren. Nog maar 6 daagjes en dan ben ik uitgerekend. Gisteravond dacht ik al dat het begonnen was, maar achteraf denk ik dat het het voorwerk is geweest....
 
Ik ben 8 februari uitgerekend, en al met de gyn besproken dat ze me niet tot 42 weken laten doorlopen dus binnen nu en twee weken moet het gebeuren. Ik hoop dat ie snel komt, ik kan het fysiek bijna niet meer aan.

Succes allemaal!!
 
Zo stom he, maar ik ben er op dit moment even helemaal niet zo mee bezig...ik denk struisvogelpolitiek.....
Maar idd. deze maand worden we mama's....
Ik heb het gevoel dat ik er nog helamaal niet klaar voor ben. Er moet nog zoveel gebeuren en ik ben nog zo druk! School moet afgerond worden, de uitzet is nog niet compleet en ik voel me zo labiel als de pest op dit moment...hoe gaat dat ooit goed komen......
Ik hoop vanaf volgende week echt ruimte te gaan krijgen in mijn hoofd, moetdeze week nog een paar opdrachten afgronden en dan kan ik ze volgende week inleveren. Hopelijk is het dan finito school en hallo papa en mama!!!

Maar goed, zo zullen we allemaal wel onze sores hebben....Bij deze iedereen heel veel succes!!!!
 
Terug
Bovenaan