aaaaaaaaaaaaah wat een giga vloekvloek nacht

moet even spuien

Ons kleintje is niet de makkelijkste, super vrolijk en leif dat wel
maar vorige week verhhoging en spuitluiers, huilen bij in slaap vallen en lange nachten gehad

deze week kwijlen en verhoging en slecht eten maar vannacht was echt slecht

om 8 uur naar bed, tegen 10 uur sliep ze eindelijk, ik naar bed en papa elk half uur naar haar toe want ze was zo onrustig en telkens speen eruit. om half 4 werd ik wakker want ze was klaarwakker en papa zat er doorheen, hij naar bed en ik nam het over.
ze was klaarwakker en wou spelen en knuffelen maar tegelijkertijd doodmoe en huilen
Na alles geprobeerd maar met haar naar beneden gegaan, we hebben 1 noodoplossing en aangezien ene baby die niet slaapt gewoon ongezond is haar in haar favourite schommelstoeltje gezet voor babytv. dank elke god of godin die bestaat dat ze 24/7 uitzenden en nachts vooral slaapliedjes
20min later sliep ze, haar naar bed gebracht en om half 6 kon ik weer slapen.
half 8 even wakker voor 70ml drinken (meer wou ze niet) en gelukkig tot half 10 uitgeslapen
Nu speelt ze lekker en heeft ze vandaag haar fruit helemaal opgegeten. Mama doodmoe maar wel heel blij, ze eet weer

ik denk combi van verkouden (neus kwam vannacht heel wat snottebellen uit) en tandjes die ik nog steeds niet zie. do en vrij is ze 2 hele dagen naar opvang geweest ipv 2x halve dag

Als ze vandaag goed eet en weer in ritme slaapt komt het wel goed maar soms als je doodop bent en het houdt maar niet op kan je er zo doorzitten

Beetje herkenbaar voor jullie?
groetjes sabine

sterkte! hoop dat ze snel opknapt of haar tandjes er door krijgt....

hier helaas ook weer onrustige nachten en spuitluiers. door de week sta ik er alleen voor dus ik zit er vrijdags dan ook echt ff doorheen, maar dan komt papa heerlijk thuis en kunnen we even delen. Hopende dat de tandjes snel door mogen komen.....

Ik ken het GELUKKIG niet hihi...

Lasse heeft net een week het norovirus gehad...maar sliep 's nachts wel goed.
Gister werd hij 'smiddags heel erg jengelig...voelen ja hoor een tand erdoor...had 'smorgens nog gevoeld en toen was er niks...

Hij had koorts en huilde flink...heb hem een zetpilletje gegeven...en de laatste papfles om 19:15 en vanmorgen werd hij om 9uur wakker...

Nova had meer last met tanden, die huilde niet zozeer maar had altijd hoge koorts, at niet en hele erge spuitluiers.

Ik sta er altijd alleen voor als de kids 'snachts wakker worden of als ze ziek zijn want mijn man hoort echt helemaal niks 'snachts...

Maar geeft ook niet, als ze iets hebben wil ik het het liefst toch altijd zelf doen...

Succes jullie!!!

o pff wat een nacht

demi slaapt gelukkig veel als ze ziek is
even huilen in bed en valt dan in slaap
en als ze snachts wakker word en huilt ga
ik ook echt niet meteen kijken, dan wacht ik even.
en dan valt ze altijd zelf weer in slaap.

mag ik vragen of je altijd haar speen in haar mond doet? ook s`nachts?
demi duimt (nou heel apart dan met twee vingers wijs en middelvinger en dan onderste boven....)
ze duimt ook alleen als ze moe is en in slaap wil vallen.

heb je haar al zetpil gegeven dat doe ik ook alleen als demi echt er niet goed aan is.... maar het kan wel verlichting bieden voor zo`n kleine

gr.
gemmie

hoi dames

weer zo'n nacht pff iets minder erg dat wel
wel fijn om te horen/lezen dat het niet alleen bij ons is

nachts doe ik wel speen er in, anders valt ze echt niet in slaap en tegenwoordig doet ze het zelf steeds vaker erin, en laten huilen werkt ook totaal niet bij haar

zetpil gedaan maar zie niet zo veel verschil
ze eet slecht door de verkoudheid nu en van de honger slaapt ze slecht en zo is de viceuze cirkel. yoghurt ging er wel in dus dat heeft ze extra gehad. eucalyptusbadjr, luuf op borst en vsm tegen verkoudheid en verder afwachen

vanmorgen eindelijk weer een fles van 135ml op en fruit ging op. pap wou ze niet, wel brood maar dat ging weer niet.
vandaag sliep ze overdag wel weer, scheelt ook dat het elke dag weer iets beter gaat

ze is echt een eigen wil, huilen huilen ja het was samen speel tijd. madam laat goed merken als ze iets wil en liggend spelen is ook niet alles meer vind ze. hopen dat de volgende iets rustiger is kwa karakter hi hi
en de tandjes? ik zie ze nog niet

papa sliep altijd overal doorheen tot ik weer slaapdiensten ging draaien, en ze roept hard dus tegenwoordig word papa ook wakker :)
had hij dat nu gedaan toen ze nog nachtvoedingen had hahaha

weet je dat voor een volgende ;-) hahahaha

ik dacht bijna dat ik te roeg gejuigd had, Lasse werd gister om kwart over 10 ysterisch wakker...had weer last van zijn tanden, heb er wat opgesmeerd en een klein flesje gegeven weer teruggelegd en na nog een uur papapapapapapapa (die toch niet wakker werd haha) te hebben geroepen is hij in slaap gevallen.
Heb de deuren lekker dicht gedaan en ben zelf in bed gebleven...vanmorgen keek hij mij om half 8 aan of ik gek geworden was dat ik hem wakker maakte haha...

hoi,
bij ons is het de tanden,zag ik vanmorgen afgelopen weekend was de 1ste door en nu zie ik nummer 2 ook zitten toen net zat te lachen,ik heb het niet gevoeld zodra ik richting haar mond ga,duwt het gelijk weg.
ik legde haar in de wandelwagen dan ligt ze iets hoger,misschien dat er dan minder druk op staat.
zodra ze elke keer de nachten kwam legde ik haar beneden,want onderhand waren wij gesloopt.
nou binnen 2 min was ze stil en sliep ze.zodra de 1ste beneden kwam gaf haar de fles en legde haar terug in bed.
zijn het geen regeldagen ???
ze gaan nu wel opeens weer meer eten.niet normaal wat ze naar binnen moeten werken,fruit flessen,warm eten yoghurt.brood.
nou geef ik nog geen brood.het is zo´n tuttebel zodra er een stukje in zit gaat ze zitten tutten.
doet ze net of ze moet overgeven.
succes
gr marjan

hoi hoi

ja tandjes en verkoudheid
tandjes lijtk me nu minder geworden, geen verhoging en beter slapen en eten

madammetje is me er een, ik zie nog steeds geen tandjes, voelen mag hier ook niet tenzij ze mijn vinger zelf in haar mond stopt.
laatst ging mijn neus er al bijna in hihihi
Mara wil ook veel eten, ochtends is maar klein flesje van 135ml en dan wil ze liever stukjes banaan dan uit potje, middags liefst brood en flesje erbij denk ik voortaan, want ze komt wel heel vroeg voor haar middagyoghurt, na avondeten nog een klein flesje van 135 bij naar bed gaan en om 23 uru ook nog, maar dan komt ze nog nachts om 2,30 uur op moment. en haar gebedel als wij wat hebben, vooral bij opa en oma pfffff
ach ja liever dan de hele nacht wakker

TIP: als ze wat jengelig zijn geef ik nu een broodkorst, geweldig ons kind is rustig, heeft wat te doen en krijgt eten binnen, helaas word het er wel een bende van hahaha

ik hoop haar snel weer wat in haar eigen slaapritme te krijgen overdag maar ik ben al blij dat ze nachts weer slaapt

opa vond ons niet zielig, ik heb ze jaren uit hun slaap gehouden met mijn ooronstekingen, dat ging pas over na een operatie op mijn 4e, ook zielig voor mijn ma, want mijn vader sliep er echt wel om hoor dat weet ik wel zeker

Terug
Bovenaan