Onze zoon is afgelopen maandag 24 okt geboren, we zijn sinds dinsdag thuis, nu zijn mijn schoonouders al 2 keer onaangekondigd langsgekomen, zo ook vandaag, ik was juist blij dat de kraamhulp al vroeg wegging zodat we nu lekker niets hadden, wij geven nl ook een kraamfeest, dus weinig bezoek, en we waren nog niet echt alleen geweest met ons gezinnetje, komen ze onaangekondigd langs, en nog allemaal vragen stellen, op wie lijkt die, ja boeien, maakt toch neit uit op wie dat die lijkt, hij is gezond en dat is het belangrijkste. Daarbij zeurde ze over het feit dat haar zussen toch langs willen komen, terwijl we een kraamfeest hebben, mijn man klapte weer dicht en ik kon het weer oplossen, aaaahhhhh. We geven dat niet voor neits. En dan ook nog eens vragen jullie kunnen makkelijk volgende week zaterdag komen eten, Finn mag allang naar buiten en jij kan dat ook gemakkelijk. ik werd echt witheet, ik was blij dat ik met het eten bezig was, anders......
Snapt ze het nu echt niet.
Oh ja en ik weet niet of jullie dat meemaken, maar ook erg fijn als je kindje lekker ligt te slapen dat ze dan zegt wordt eens wakker slapert laat je ogen eens zien, doe ze eens open niet zo slapen , om gek van te worden. Misscheon ben ik wel een zeur maar ik kan er iig neit tegen.
Had een fijne kraamtijd tot vandaag, baal er stevig van, mijn man gaf me achteraf allemaal gelijk, maar daar had ik op dat moment niets aan.
En dan komt er ook nog eens stuwing bij kijken, ik geef flesvoeding, maar dat het zo erg was had ik geen erg in, jeetje wat een pijn en nu lek ik ook al zeg maar, mijn zoontje huilde straks en heel mn tshirt nat terwijl ik van die lilypads inheb.
Dus al met al een baaldag.
Sorry voor mn geklaag, maar moest het effe kwijt.
Gr WENdy
Snapt ze het nu echt niet.
Oh ja en ik weet niet of jullie dat meemaken, maar ook erg fijn als je kindje lekker ligt te slapen dat ze dan zegt wordt eens wakker slapert laat je ogen eens zien, doe ze eens open niet zo slapen , om gek van te worden. Misscheon ben ik wel een zeur maar ik kan er iig neit tegen.
Had een fijne kraamtijd tot vandaag, baal er stevig van, mijn man gaf me achteraf allemaal gelijk, maar daar had ik op dat moment niets aan.
En dan komt er ook nog eens stuwing bij kijken, ik geef flesvoeding, maar dat het zo erg was had ik geen erg in, jeetje wat een pijn en nu lek ik ook al zeg maar, mijn zoontje huilde straks en heel mn tshirt nat terwijl ik van die lilypads inheb.
Dus al met al een baaldag.
Sorry voor mn geklaag, maar moest het effe kwijt.
Gr WENdy