AAAAAAAAAhhh ik wordt gek !!!

Hallo meiden,

Ben lange tijd niet geweest, al lees ik wel veel mee hoor. Ik was na mijn laatste 6e IUI heel relaxed. Het was een erg lage zaadscore waardoor ik mijn moed al was verloren. En hierdoor me dus helemal niet druk heb gemaakt. Maar ja ik zit nu inmiddels op de 17e dag na mijn IUI en nog geen ongie. Ik denk nog steeds dat het wel gaat komen, had vanmiddag erge hoofdpijn en voel me gewoon helemaal niet zwanger. Maar ja zolang het weer langer duurt begint natuurlijk je hoop ook wer wat te groeien. Oh ik wordt dan echt helemaal gek van mezelf. Nou ja ik denk dat ik morgen nog maar afwacht en dan donderdag toch maar een test doen. Ik mocht zaterdag al testen maar dat doen we eigenlijk nooit, ik wordt meestal dan 2 dagen later ongesteld, maar ja die zijn we dus al voorbij. Sorry voor mijn relaas hoor, maar ik moest het toch even kwijt. Bedankt voor het luisteren en nou ja misschien meld ik me morgen wel met alsnog slecht nieuws hoor. Voor iedereen heel veel succes en ik laat natuurlijk weten hoe het gaat.

Groetjes Cindy

He Cindy.

Wie weet :)   Ik hoop voor je dat de duiveltjes weg blijven.
Je hoort het wel vaker dat mensen zich helemaal niet zwanger voelen maar het wel zijn, toch??
Geef de hoop niet op want wie weet. Geen RD = hoop!

Ik duim voor je!

xxx Niekje

Hoi Hoi

Meestal als je het niet verwacht of voelt dan
gebeurd het.
Dus ik zal niet zo heel lang meer wachten met
een test.Toen ik zwanger van mijn zoontje bleek
naar 3jr wachten had ik het ook niet door, dus ik
was zeer verrast maar voelde ook helemaal niets.
Ik hoop dat je gauw een positieve test in je handen
mag hebben.
In je weet een goed zaadje is genoeg.

Groetjes Anita

Hoi meiden,

Helaas geen goed nieuws. Toch vandaag ongesteld geworden. Erg veel last van krampen, en behoorlijk ongesteld. En ja natuurlijk verdrietig, ik kreeg toch weer meer hoop. Maar goed het is zo en ik moet toch wer door. Richt me nu maar op het afvallen, moet nog zo'n 5 kilo kwijt. 31 oktober hebben we de intake voor de ICSI in eigen cyclus, dus ja dan daar mijn vizier maar op gaan richten. Ik wens iedereen nog heel veel sterkte, succes en geluk, ik hoop op vele positieve berichten.

groetjes van Cindy

Terug
Bovenaan