aaaaaaaaahhhhhh!

Sorrie ik moet het even kwijt! Ik werd net gebeld door mijn vriendin en ze is aan het BEVALLEN!! aaaaaaahhhh! Spannend! Toen ze belde had ze al weeen om de twee minuten die ook twee minuten duurden!! En ik baalde zo, ze heeft al een rotzwangerschap ( bijna) achter de rug en ze vertelde dat zoooo'n pijn heeft! Verdorie kon ik het maar van d'r overnemen!
Ik heb haar aangeraden om maar direct de verloskundige te bellen aangezien die weeen zo snel op elkaar gingen, ze wil namelijk in het ziekenhuis bevallen en ik heb sterk het idee dat het niet lang meer duurt! ( niemand weet het verder nog!)

Ik ben zoo zenuwachtig en hoop zo dat alles goed gaat!

Groetjes Hanneke

En........!!!!
Spannend hoor! laat je ons iets weten, nou ja vast wel.
Succes, nou ja je vriendin nog iets meer succes natuurlijk. hahaha!!!

groetjes Danielle.

Wat is dat spannend hè!!
Heb het ook al 2 keer meegemaakt bij vriendinnen en over 1 maand gaat nog een vriendin bevallen.. Ik werd er ook mega onrustig van!!!

Sterkte!!

Esmé mv Kay

Ohh help, ik moet er niet aan denken dat ik weer moet! Ik word helemaal onrustig als ik dit lees. Ik heb echt een mega goede bevalling gehad, maar ik hoef ff niet hoor.
Maar uh, hoe staan de zaken nu?
Liefs Nelleke

Jeetje wat heeft mijn vriendin een rotbevalling gehad zeg! En ik hoopte zo op iets positiefs eindelijk, want haar zwangerschap was ook al een en al ellende!
Gisteren na het telefoontje had ik inderdaad niets meer gehoord. Ik zat ermee in mijn maag want ze heeft nog nooit geklaagd en nu zei ze dat ze pijn had........
Uiteindelijk is gisternacht om half 12 haar prachtige dochter Lindsey geboren. Kerngezond met alles erop en eraan. Wij kregen om half 1 's nachts daar een smsje over. Gelukkig, dan kon ik tenminste slapen..hahahaha. De bevalling was heel zwaar en pijnlijk geweest en gelukkig mocht ze naar huis. Kleine Lindsey hadden ze al ingepakt en ze wilde net op weg naar huis gaan toen ze tegen de vlakte ging!!!!
Wat blijkt, ze heeft een zwangerschapsvergiftiging opgelopen!!!! Terwijl haar bloeddruk altijd heel laag was.......haar lever is ontzettend van slag en ze weten niet hoelang ze hier mee rond gelopen heeft...Nu moet ze toch nog tot zeker in het weekend in het ziekenhuis blijven helaas, dat is echt balen!
Gelukkig is het nog goed afgelopen.
Ik had het allemaal zo graag anders gehoopt voor haar. Ze had al geen tel kunnen genieten van het zwanger zijn, krijgt ze ook nog een rotbevalling met als extra even ' zwangerschapsvergiftiging!

Nou ja goed, het kleintje is gezond en met mama gaat het hopelijk snel de goede kant op!

Groetjes Hanneke
en bedankt voor het lezen he, dit lucht zo op!

wat grappig, ik wilde net vragen hoe het gegaan is. Van harte gefeliciteerd met de dochter van je vriendin! Gelukkig is ze in het ziekenhuis bevallen moet je maar denken, ze is nu op de juiste plaats en heeft alle hulp voor handen. Kleine Lindsey mag lekker bij haar blijven en al loopt het allemaal misschien niet zoals gehoopt en verwacht.... straks mag ze weer lekker naar huis en dan is ze dit allemaal heel snel weer vergeten. En dan..... dan begint het echte genieten!!!

veel plezier!!

mv Rêve

Terug
Bovenaan