AAAAAAAARRGGGGGGHHHHHH sommige mensen

A

Anoniem

Guest

Ri

j ik net naar de dokter omdat ik blaas ontsteking heb.
Komt er een busje voor mij rijden en rijd een meeuw aan.
En rijd zo door.

Die meeuw zijn vleugel was helemaal eraf gereten en hij leefde nog.
Ik er achter aan maar kon hem niet vangen.

Heb bij de dokter de dierenambulance gebeld en die zijn dat arme beestje aan het zoeken nu.

Hoe kan je nou in je hoofd halen om nou gewoon door te rijden.
Het was maar goed dat ik die vent niet meer kon vinden.
Anders had ik hem goed de wind van voren gegeven.

Waar zit het gevoel van sommige mensen

Nou heb even mijn hart gelucht

Liefs Ilse mv Danique

Tja, niet iedereen denkt er hetzelfde over, maar zou het ook niet zo kunnen zijn dat hij/zij het gewoon echt niet gezien heeft?? Vooral met een busje is het overzicht toch heel anders!

Groetjes Fonske.

Hey Ilse,

Inderdaad, je zou  dat soort  mensen wel eens goed de waarheid willen vertellen. Dat je een dier aanrijd dat kan dan wel per ongeluk zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat je dan door moet rijden. Arm beestje.

Gaat het nog steeds goed met jullie en met Danique. Nog een paar dagen hè. Spannend hoor.

Groetjes,
Nelly.

kan me je frustratie erg goed voorstellen!!! zulke mensen zeggen daarna altijd achteraf.. ja had het niet gezien!

ik ga altijd met de bus naar mn werk, zaterdagochtend ben ik dan vaak 1 van de weinige en vorige keer reed de chauffeur over een eend.. dus ik vroeg (schreeuwde) dat hij moest stoppen..

hij maakte zich er niet druk om, ik mocht eruit maar hij zou verder rijden..
echt niet te geloven...

hoop dat ze die meeuw nog kunnen vinden

groetjes jose mv yara

Ik kan daar ook niet tegen hoor..
Voor mijn werk moeten ze mij ook niet naar een dierenmishandeling of dierenleed sturen want ik verlies dan mijn professionaliteit.. kan er héél kwaad om worden en moet me dan echt inhouden om het niet tot agressie te laten uitlopen..

Weet nog voor jaren terug reed ik met mijn vriend lang een kanaal waar allemaal eendjes langs de weg zaten. Er zaten er een deel op de weg en ik riep in paniek:"Als je er een aanrijd dan maak ik het uit!"..haha..
Toen uitgestapt de eenden aan de kant gedreven. We hebben het er nog vaak over en moeten er dan wel om lachen..

Ach.. ik steun daarom ook al het WSPA!
Dus hier nog zo iemand..

Esmé mv Kay

Aaah! Wat goed dat jij wel iets gedaan hebt! En wat een verhaal van die buschaffeur ook trouwens, echt schandalig.
Groetjes mv Thom

Het busje dat die meeuw aanreed had het wel gezien
Hij stopte en reed toen door.
Het was zeker maar goed dat ik hem niet meer gezien heb.

Hey Nelly ja alles gaat goed en zeker spannend over een paar daagjes

Haha Esme ik moest lachen om jouw verhaal, ik ben net zo hahaha

En Jose echt schandalig van die buschaufeur niet normaal

Ik hoop dat ze me nog bellen of ze hem gevonden hebben, dan zullen ze hem wel in laten slapen beter dan zo sterven want dat is echt een langzame pijnlijke dood

Terug
Bovenaan