Aaaaaaah mannen......!

A

Anoniem

Guest
Sorry dames, dit wordt even een klaagzang, dus als jullie daar geen zin in hebben, dan kunnen jullie nu stoppen met lezen ;-)

Ik heb gewoon ff een baaldag. Omdat mijn vorige 2 cycli korter waren, een keer 27 dagen en de laatste 26 dagen, weet ik dus niet precies wanneer ik m'n ei heb. De 1e dag van deze cyclus was 13 februari, dus met een cyclus van 28 dagen, heb ik maandag mijn ei, maar als het een cyclus van 26 dagen is, zou het al vandaag zijn.....

We hebben de hele week om de dag geklust, behalve (en daar baal ik dus nogal van) gister..... Als ik mijn ei idd vandaag heb...... Ach dat snappen jullie ook wel.
We hadden gister visite, dus het werd best laat en ik had al een beetje laten doorschemeren aan mijn vriend dat ik nog wel aan de klus wilde. Ik kreeg daar al weinig respons op en ja hoor, toen we uiteindelijk naar bed gingen, wilde hij gelijk slapen, grrrrrr. Op zich neem ik hem dat helemaal niet kwalijk, ik heb ook wel eens geen zin (best vaak af en toe). Maar ja, dat dat nou net gister zo was.......
Dus toen had ik eigenlijk mijn "hoop" op vanmorgen gevestigd, dat gebeurt wel vaker als 1 van ons s avonds te moe is, of geen zin heeft. Maar, jullie raden het vast al...... De kids waren nog lekker stil en wat doet hij......om 7:30 uit bed.....!

Nou, toen baalde ik natuurlijk helemaal.....

Ik vind het zo moeilijk, ik wil er eigenlijk niet zo mee bezig zijn, maar ja, aangezien er maar een paar kleine kansjes zijn in de maand, hoe kun je er dan niet mee bezig zijn.....

Hij merkte (uiteindelijk) wel aan mij dat er iets was, dus we hebben het er ook wel over gehad. Hij wil niet op commando vrijen (en dat snap ik ook wel), maar ik heb hem wel verteld dat dit wel een beetje een ongelukkig moment was....

Het enige positieve is wel dat ik het idee heb dat ik vandaag meer slijm heb. Dat betekent toch dat je ei er aan komt, of is dat echt het moment van je ei?

Duimen dus maar dat mijn cyclus deze maand 27 of 28 is......

Het is ook zo dubbel allemaal. We zeggen we zien wel hoe het loopt, en ik ben er toch heel erg mee bezig, pffff, word er ook wel een beetje moe van.

Bedankt voor het lezen en sorry voor mijn geklaag, maar ik moest het gewoon even kwijt....

Hee hee heel herkenbaar maar je moet hem echt niet teveel pushen hoor ....... dat deed ik op een bepaald punt ook bij mijn vriend en toen ging het echt fout hij zei precies hetzelfde '' wil niet op commando'' maar goed echt waar maak jezelf nou niet gek ik zit met mijn cyclus precies gelijk met jou (vorige maand ook al ) ik heb soms ook 26 en heel soms 30 dagen en anders daar tussen in. Je ei weet je toch niet precies .
Gewoon om de twee dagen klussen lijkt me het beste en vooral niet zeggen dat je MOET klussen dat werkt echt alleen maar averechts en dan vooral bij mannen (ik spreek uit ervaring )

Probeer echt afleiding te zoeken want je maakt jezelf en je man helemaal gek zo !!!

En klagen mag altijd haha ik heb zon zelfde soort topic iets meer dan een jaar geleden geplaatst !

Heel veel succes en gewoon om de dag klussen zit je van zelf goed ik ben zelf nu uit gegaan ook van maandag mijn ei maar je weet het toch nooit precies ....... Veel succes en plezier ;-)

Liefs

Hai meid,

Ik begrijp je helemaal en ik denk iedereen wel die je verhaal leest....Het is ook zooooo moeilijk, je wilt er niet teveel mee bezig zijn maar dat doe je toch! Je weet immers zo'n beetje wanneer je vruchtbare dagen zijn en daar wil je natuurlijk heel graag rekening mee houden, logisch hoor!

Ik snap ook heel goed dat je niet op commando wilt vrijen maar ja....Je man zal ook wel begrijpen dat als jullie een kindje willen, jullie er toch rekening mee moeten houden maar pas op.....dat het niet averechts gaat werken, probeer er ook van te genieten en er een beetje de lol van in te zien. Misschien is het voor je man dan ook wat makkelijker. Neem het jezelf ook niet kwalijk want iedere vrouw die graag zwanger wil worden, kampt met ditzelfde 'probleem'.

Succes! en vooral: geniet!! :)

Fijn weekend! Liefs Lynn.

Ohja...en klagen??? Dat is onzin! Gewoon lekker van je af schrijven, daar hebben we allemaal zo nu en dan behoefte aan hoor dus voel je vooral niet bezwaart.

Hallo, nee klagen ist niet hoor je moet het kwijt!
Ik snap wat je bedoeld en ook ik ben er 24/7 mee bezig. Toen we besloten hadden voor de 2e te gaan dacht ik alles op zn tijd ik zie wel, maar toch nu hoop ik dat het direct raak is. Maar ook al klus je na 3dagen ook no probleem, de zaadjes leven 3dagen soms langer dus denk dat als je vandaag je ei heb en je 2dagen terug geklust heb, maak je wel even goed die kans. Ik heb net de spiraal deruit dus geen idee wanneer ik mn ei heb. Nou ja geen idee is overdreven denk rond de 28ste ofzo was 14 feb ongesteld geworden voor laatst dus klopt denk wel ongv zie het wel.

S6 en groetjes

Bedankt voor jullie reacties dames!!

Doet me goed!

De frustratie komt ook een beetje doordat het bij de andere 2 in 1x raak was....
Maar ja, als ik dan hier lees hoelang sommigen van jullie al bezig zijn.....dan voel ik me echt een zeikerd. Ik heb echt respect voor diegenen van jullie die al zo lang bezig zijn en dan nog steeds zo positief zijn!! En dan ook nog de moeite nemen om een lief berichtje voor mij achter te laten!

We zullen wel zien waar het schip deze ronde strandt...

Nogmaals bedankt voor jullie reacties!

hey, laat je niet gek maken meid! Ik wil nog even iets toevoegen mbt je slijm. Als je slijm het rekbaarst is, dan komt je ei, daarna dus! Dus na je meeste slijm komt je ei!

Succes en probeer het een beetje los te laten, maar dat gaat niet, weten we allemaal-:)

Terug
Bovenaan